Jump to content

Gode Arsenalsider på nett


ariokseth

Recommended Posts

Hjeeeeelp :rolleyes: Som ett middel for å selvlære meg selv mere om denne here tingen som heter internett, så starta jeg ett prøveprosjekt meg en Arsenalblogg i går :)

egenreklame :P

 

Skulle ha utvida linklista mi med gode Arsenalsider på nett.. (nyhetsider, bloggsider og fansider for nåtidens spillere og gamle helter) :)

 

PS PS: er ikke bare av egoistiske, "jeg-trenger-hjelp" -grunner jeg starter denne tråden..Greit med en tråd der vi kan dele nye og ukjente Arsenalrelaterte sider vi kommer over :)

Link to comment
Share on other sites

Hjeeeeelp :rolleyes: Som ett middel for å selvlære meg selv mere om denne here tingen som heter internett, så starta jeg ett prøveprosjekt meg en Arsenalblogg i går :)

egenreklame :P

 

Skulle ha utvida linklista mi med gode Arsenalsider på nett.. (nyhetsider, bloggsider og fansider for nåtidens spillere og gamle helter) :)

 

PS PS: er ikke bare av egoistiske, "jeg-trenger-hjelp" -grunner jeg starter denne tråden..Greit med en tråd der vi kan dele nye og ukjente Arsenalrelaterte sider vi kommer over :)

 

 

Har høyrt rykte om at det finst ei fantastisk side som er fantastiske Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Hjeeeeelp :rolleyes: Som ett middel for å selvlære meg selv mere om denne here tingen som heter internett, så starta jeg ett prøveprosjekt meg en Arsenalblogg i går :)

egenreklame :P

 

Skulle ha utvida linklista mi med gode Arsenalsider på nett.. (nyhetsider, bloggsider og fansider for nåtidens spillere og gamle helter) :)

 

PS PS: er ikke bare av egoistiske, "jeg-trenger-hjelp" -grunner jeg starter denne tråden..Greit med en tråd der vi kan dele nye og ukjente Arsenalrelaterte sider vi kommer over :)

 

 

Har høyrt rykte om at det finst ei fantastisk side som er fantastiske Arsenal

 

Ingen over, ingen ved siden, og neste er veldig langt under :P

Link to comment
Share on other sites

Hjeeeeelp :D Som ett middel for å selvlære meg selv mere om denne here tingen som heter internett, så starta jeg ett prøveprosjekt meg en Arsenalblogg i går :D

egenreklame :P

 

Skulle ha utvida linklista mi med gode Arsenalsider på nett.. (nyhetsider, bloggsider og fansider for nåtidens spillere og gamle helter) :D

 

PS PS: er ikke bare av egoistiske, "jeg-trenger-hjelp" -grunner jeg starter denne tråden..Greit med en tråd der vi kan dele nye og ukjente Arsenalrelaterte sider vi kommer over :D

 

 

Har høyrt rykte om at det finst ei fantastisk side som er fantastiske Arsenal

 

Ingen over, ingen ved siden, og neste er veldig langt under :P

 

Vi har jo Arsenal.com også, da.

Link to comment
Share on other sites

www.arsewars.com

Veldig morsom side som mobber lag og spillere. Ingen sider er bedre i nedgangstider :D

 

 

www.arsenal-world.co.uk

Fin side med spilleratingser etter kampene (alltid like som nettavisen og dagbladet btw :D). Noen ganger blir spillerne også rata av en annen person....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...