Jump to content

Pingu


Frank

Recommended Posts

Unødvendig å lage helt ny topic når det allerede finnes en tråd som heter: Totalt Off Topic, Diskuter sånne fille ting som ikke trengs å lage en ny topic til :ph34r:

Hvor ofte tror du folk er der inne? Har aldri hvert der, og visste ikke at topic'en fantes. Kanskje dette gjelder Frank også! Trenger ikke å made helt da, vi har moderatorere her, som fjerner topicer om dem er unødvendige. Chillax ;)

Link to comment
Share on other sites

Hahaha!! Husker jeg så på pingu da jeg var yngre, men da var de ikke så grove! :D :D Dette er den desidert beste episoden!! :D :D

 

 

Ja enig der, veldig morsomt.

 

 

Ringenes Herre dubbet til svensk er sinnsykt tidig! Ler hver gang jeg ser noe sånt. Elsker det

Link to comment
Share on other sites

Hahaha!! Husker jeg så på pingu da jeg var yngre, men da var de ikke så grove! :D :D Dette er den desidert beste episoden!! :D :D

Ringenes Herre dubbet til svensk er sinnsykt tidig! Ler hver gang jeg ser noe sånt. Elsker det

Hva mener du med "Ringenes Herre dubbet til svensk er sinnsykt tidig!" Hva betyr tidig? :P

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig å lage helt ny topic når det allerede finnes en tråd som heter: Totalt Off Topic, Diskuter sånne fille ting som ikke trengs å lage en ny topic til :D

 

Hvorfor skal jeg legge slike ting under "Totalt off topic tråden"? Hva er egentlig vitsen med den tråden? Alt som blir lagt her inne er jo off topic! I liten eller stor betydning. Ellers må man jo sitte å vurdere hvorvidt en ting er off topic nok eller ikke, og det er jo bare helt bortkasta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...