Jump to content

Oscar Ustari


ariokseth

Recommended Posts

Ser veldig bra ut, håper inderlig vi får han! Høres lovende ut!

En keeper trenger vi, selv om vi har Vito Mannone på ca. samme alder.

Blir greit med kamp om plassene, og lurer på hva som skjer når Jens forsvinner, kanskje en ny keeper?

 

Også har han bursdag på samme dag som Ray Parlour og Mathieu Flamini vis jeg ikke husker feil!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Lehmann forsvinner til sommeren så MÅ vi ha en ny keeper i verdensklasse. Det er uhyre viktig å ha en god keeper når man kjemper i toppen av Europa, hvor mye betydde vel ikke Iron-Jens i fjorårets sesong, og da særlig i CL! Hadde vi hatt Almunia eller Poom mellom stengene i kampene mot Real, Juve, og Villarreal så er jeg helt sikker på at vi ikke hadde nådd finalen.

Lehmann er som nevnt en keeper i verdensklasse, men hva hvis han blir skadet over en lengre periode?? Da tror jeg vi goonere fort må belage oss opp mange unødvendige poengtap og stor frustrasjon.

Man kan f.eks lure på om vi ville tapt CL-finalen om Lehmann hadde stått i 90 minutter, blir litt urettferdig å sammenligne mtp. redusert bemanning ute på banen, men er i aller høyeste grad interessant! Lehmann kunne iallefall tatt Barcas første! Videre kan jeg nevne FA-cupfinalen 2005, og sånn kan jeg holde på å ramse opp eksempler på hvor viktig det å ha en keeper i verdensklasse!

 

Et kjøp av en ung talentfull keeper, i dette tilfellet Ustari, er slettes ikke dumt, men det forutsetter at Lehmann fortsetter, eller at en etablert keeper i verdensklasse blir kjøpt inn.

Skjønner ikke hvorfor Wenger ikke har gått til innkjøp av et stort keepertalent, istedet for å satse på håpløse Almunia, og tidligere tredjekeeper i Sunderland, Poom! Ingen av disse er gode nok for regelmessig spill i Arsenal!

Innkjøp av en keeper som kan lære av Lehmann må vel være fornuftig, en som gradvis kan ta over for den solide tyskeren?? Ustari kan være en sånn keeper! MEN, først: Sikre at Arsenal er innehaver av en verdensklasse keeper!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Har hørt mye bra om denne keeperen!! Noen som har en film av han? :P

 

 

 

Dette hadde virkelig vært en fin arvtager til Jens!

 

Sikkert bra keeper men har mer lyst på Scott Carson en han. ;)

du er ikke tilfeldighvis forelska i carson??siden du har nevnt 3 ganger på 5 min at du vil ha han :P :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...