Guest larsenal Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Endelig er den "ekte" arsenal-siden på plass igjen. Holdt på å få fnatt av å lete etter noe vettugt på arsenal.no når frustrasjonen var som størst. Litt kjipt at man må logge seg på hver gang man skal inn på forumet. Får dere lagt til automatisk pålogging slik som det var før? Man blir jo latere med årene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Hei larsenal! Ja jeg er klar over problemet Har irritert meg selv over dette i dag, hehe. Jeg vet hva som er feilen, og skal forsøke å fikse det i løpet av dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Selv om jeg har haket av i boksen "remember me" blir jeg nødt for å logge meg inn hver eneste gang. Hva kan det skyldes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Jeg har aldri hatt det problemet, kan det ha noe med at jeg bruker Opera? Merkelig dette her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Nei, det har vel noko med hans cookies å gjere eller noke slikt. Eg har heller aldri hatt det problemet og eg har IE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Jeg bruker også IE. Hadde aldri dette problemet på det gamle forumet, så vet ikke helt hva dette kan skyldes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Hei Har ikke problemet her heller, og har forsøkt med IE, Opera og FireFox. Ligger mest sannsynlig i innstillingene på maskinene du bruker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Hei Har ikke problemet her heller, og har forsøkt med IE, Opera og FireFox. Ligger mest sannsynlig i innstillingene på maskinene du bruker. 1046[/snapback] Ok. Noen som har noen aning på hvordan jeg får rettet opp det da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.