pacman Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Premiership duo on AC Milan alert 23-08-2006 14:24 Arsenal and Manchester United are reportedly chasing AC Milan defender Kakha Kaladze, who could be made available. Il Giornale claim that the Georgian international is ready to leave the San Siro once he has recovered from injury, with the Premiership duo understood to be interested. The experienced defender is thought to have told coach Carlo Ancellotti of his decision to leave. Arsenal may be favourites, as they could be seeking a replacement for Chelsea bound defender Ashley Cole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Intresant og spennende rykte.. Sier JA TAKK til alle forsvarere! Edit: Hvor er linken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted August 23, 2006 Author Report Share Posted August 23, 2006 her er linken: http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=288292 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Har mine tvil om dette. Kakha trives nok godt i Milan, og dette er ikke noe typisk Wengerkjøp. Han blir altfor dyr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Jeg synes han er oppskrytt og ønsker han ikke til klubben! Nei takk, vi kan finne mye bedre og sikkert for en billigere penge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Jeg synes han er oppskrytt og ønsker han ikke til klubben! Nei takk, vi kan finne mye bedre og sikkert for en billigere penge! Heilt enig!! Kaladze har lenge vore det svake leddet i eit meget sterkt milan-forsvar!!! NEI TAKK!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.