Jump to content

Kings Cross


Kim

Recommended Posts

Etter som Bohemen-tråden er oppe og går igjen, så må vi nesten ha en tråd for Kings Cross også.

 

Håper alle som har mulighet kommer på KC på mandag for å se Arsenal banke Crystal Palace.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er miljøet og stemningen på KC for tida?

67[/snapback]

 

Egentlig så er det veldig labert. Det var veldig bra mot United, men ellers så synes jeg stemningen rett og slett stinker.

 

Det er nesten aldri synging, og det har kanskje litt med at man ikke kjenner hverandre. På Bohemen var vi jo en stor gjeng som kjente hverandre, og dette var vel en av grunnene til at det var såpass bra stemning der.

 

Jeg tror kanskje at et skikkelig supportertreff hadde gjort seg på KC

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært fast gjenger på KC de foregående sesongene, har jeg ikke vært der mer enn et par ganger denne sesongen, ettersom jeg har flyttet lenger unna sentrum og investert i Canal+ i leiligheten. Får vi arrangert et skikkelig supportertreff tar jeg gjerne turen for å høre den vakre sangstemmen til Kim igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg så på "Arsenal på TV"-tråden at for meg ukjente kanaler sender Arsenal vs. Pompey. Er det noen som kjenner til om KC får inn noen av disse kanalene?

 

Jeg har vært inne på hjemmesiden til KC, men kampen står ikke oppført. Bruker Dougie å sjekke alle mulige kanaler, eller sender han kun kamper fra de vanlige som Canal+ og Sky?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Så vidt jeg vet gjør de ikke det. Eneste gang de har gjort noe lignende var når vi så en Carling Cup kamp på nederlandsk TV, men det var midt i uka. I morgen er det United/Liverpool kamper samtidig og med andre ord stinn brakke...

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg vet gjør de ikke det.  Eneste gang de har gjort noe lignende var når vi så en Carling Cup kamp på nederlandsk TV, men det var midt i uka. I morgen er det United/Liverpool kamper samtidig og med andre ord stinn brakke...

2331[/snapback]

 

Men hvis han har muligheten til å få inn kanalen, så kunne han iallefall gitt oss den lille kroken til venstre for inngangen med plasmaskjermen. Der de sendte Charlton - Liverpool samtidig med Arsenal - Manure

Link to comment
Share on other sites

Vet heller ikke om han har muligheten. Går den ikke bare på en arabisk kanal?

2335[/snapback]

 

Det var 4 eller 5 kanaler som var listet opp på tråden, og ikke vet jeg hvilke nasjonaliteter disse kanalene har.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Snakket med Dougie på KC i dag, og fra mandag av, er det mulighet for å kjøpe finale-pakke.

 

Pakken koster 199,-, og inneholder en t-skjorte, Burger med pommes frittes, 1 øl og en reservert sitteplass. Det kommer til å bli stinn brakke under denne kampen. Så jeg anbefaler alle Arsenal-supportere som har tenkt seg dit for å se kampen å benytte seg av denne muligheten, slik at vi blir så mange som mulig der

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

*Bump*

 

Skjer'a? Er det no liv på Kings? Mye Goonere?

 

Flytta oppover til karskland for noen uker siden for å "studere". Ennå ikke fått humpa innom Kings Cross under Arsenal-kamp ennå, grunnet noen små startvansker her oppe som beinbrudd og mangel på bosted og andre ubetydeligheter... :withstupid:

 

Nå, derimot, er jeg all set for å begynne å vanke på en fotballpub her oppe. Kings Cross er stedet eller?

 

Hva ligger pilsen på?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun sett Arsenal på Kings Cross her i Trondheim, så jeg skal ikke uttale meg om hva andre puber her i Trondheim har å by på.

 

Jeg trives veldig godt på Kings Cross, og synes miljøet der er veldig bra. Kan være litt opp og ned til tider i forhold hvor mange som møter opp, men det begynner å bli en liten fast kjerne som stort sett er der til hver kamp.

 

Jeg kommer iallefall til å fortsette å se kampene på Kings Cross

Link to comment
Share on other sites

Følger Goonerne i Trondheim med Dougie over på den nye puben, eller forblir de på KC?

 

Hører at vi får ett større lokale en Shakespeare til vår disposisjon på det nye stedet.

20056[/snapback]

 

 

Hmm...visste ikke at Dougie har sagt takk for seg på Kings Cross (leste det på hjemmesiden nå), men får vi større plass enn på Shakespeare er det kanskje like greit å gå på det nye?

Han har jo skapt et veldig bra fotballmiljø på KC, så han trekker nok med seg veldig mange folk på det nye stedet.

 

Noen som vet hvor det blir?

Link to comment
Share on other sites

Følger Goonerne i Trondheim med Dougie over på den nye puben, eller forblir de på KC?

 

Hører at vi får ett større lokale en Shakespeare til vår disposisjon på det nye stedet.

20056[/snapback]

 

Dougie er jo en av grunnene til at KC har vært så bra som det har vært. Så man skal ikke se bort ifra at jeg velger å sjekke ut hvordan den nye puben hans blir. Og hvis vi får et større lokale til disposisjon, så hadde ikke det vært dumt.

 

Men hvordan vet du at han skal starte ny pub Bård? Det står jo ingenting om dette på hjemmesiden til KC. Vet du når denne puben eventuelt vil åpne?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor
Følger Goonerne i Trondheim med Dougie over på den nye puben, eller forblir de på KC?

 

Hører at vi får ett større lokale en Shakespeare til vår disposisjon på det nye stedet.

20056[/snapback]

 

Dougie er jo en av grunnene til at KC har vært så bra som det har vært. Så man skal ikke se bort ifra at jeg velger å sjekke ut hvordan den nye puben hans blir. Og hvis vi får et større lokale til disposisjon, så hadde ikke det vært dumt.

 

Men hvordan vet du at han skal starte ny pub Bård? Det står jo ingenting om dette på hjemmesiden til KC. Vet du når denne puben eventuelt vil åpne?

20082[/snapback]

Kommer nokså sikkert til å følge Dougie over til hans nye sted. Kommer på KC i kveld for storkampen mot Thun riktignok. Står selvfølgelig ikke noe på hjemmesiden til KC om at Dougie åpner nytt sted da det vil bli en direkte konkurrent.

 

Noen som vet noe om når stedet åpner?

Link to comment
Share on other sites

Snakket med flere på KC i dag, og de fleste virker innstilt på å følge Dougie over til den nye puben. I dag var det skuffende at vi bare fikk Shakespear-rommet, da vi var absolutt flere enn united-fansen. Dette resulterte i at det var flere som ikke fikk sett kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...