Jump to content

Tur Til Emiraters


arsenalfc

Recommended Posts

Hallo!

Jeg har tenkt att jeg skal til Emiraters for første gang om ca. ett år. Vet ingenting om billeter osv.

 

Derfor har jeg noen spørsmål:

Hvor får jeg tak i bilett til kampen(vil ha en billet ganske nerme..)?

Eller eventulet pakkepriser?

Hvilken flyplass landet DU på?..

 

Og burde jeg dra på en stor kamp?

 

Håper det er noen som vil svare meg.

Link to comment
Share on other sites

Hallo!

Jeg har tenkt att jeg skal til Emiraters for første gang om ca. ett år. Vet ingenting om billeter osv.

 

Derfor har jeg noen spørsmål:

Hvor får jeg tak i bilett til kampen(vil ha en billet ganske nerme..)?

Eller eventulet pakkepriser?

Hvilken flyplass landet DU på?..

 

Og burde jeg dra på en stor kamp?

 

Håper det er noen som vil svare meg.

 

Jeg har vært på to kamper på 2år. Jeg og far min vant begge på trekningen i Supporter klubben!

Mye billigere

 

Vi lå på Royal Nasional Hotel i Russel Square det er stort 4 eller 3 stjerners hotel, greit å ligge der hvis du skal på Arsenal ;)

 

Hvis du vil bruke penger anbefaler jeg en stor kamp, helst mot United eller Spurs. Jeg og far min var på Arsenal- Portsmouth 4-0, far har vært på United på Highbury Arsenal tapte 2-4, men det var mye mer stemning når Arsenal scoret mot United enn mot Portsmouth!!!

 

Landet på Heathrow terminal 3

 

Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Biletter kan du søke på gjennom supporterklubben, hvis du er medlem, noe jeg regner med du er!

Det du gjør er å gå inn på forsiden og inn på biletter! Der er oppskriften på hvordan du søker og regler i forbindelse med dette. Det er det billigste alternativet, gi og med at du reiser uavhengig av turoperatør som selvfølgelig tar sin del av kaka da du benytter dem!

 

De billigste flyreisene, som de fleste benytter seg av, er Ryanair (fra torp), og Norwegian (fra Gardermoen).

Disse flyene lander stort sett på Stansted, en flyplass et stykke unna London Sentrum og Arsenal, men på grunn av Londons geniale transportnett med tog og undergrunn så er det veldig enkelt å ta seg frem!

Hoteller er det drøssevis av i London, men anbefaler deg å prøve Parkside Hotel! Et rimelig alternativ med gangavstand til Emirates!

 

Pakketurer er som nevnt dyrere alternativer, men fine nødløsninger! Kan på det varmeste anbefale StevePerryman Sportstravel, en operatør jeg nøt godt av under turen til Bergkamp Testimonial! :)

Ellers så har du blant annet Event travel og Fotballturer AS.

Jeg anbefaler derimot å benytte seg av supporterklubbens fellesturer hvis man først skal kjøpe pakke!

 

Da det gjelder valg av kamp så er det klart det lønner seg å dra på en såpass stor kamp så du er sikker på at de største stjernene er med, det er viktig! Ellers så lønner det seg å se litt på statistikkene og sjansen for tre poeng, man velger ikke Bolton første gangen! ;) Er jo ålreit å debutere med seier!

 

Lykke til med reisen, det er ingenting som slår å se Arsenal live!

Link to comment
Share on other sites

Var på Highbury en gang! Kampen var mot Portsmouth og Arsenal vant 3 - 0 ved 3xHenry. Vi fikk billet på North Bank Lower, helt nede ved corner flagget, såå plassene var perfekte. (Tror ikke du får valgt noe særlig plasser selv, men kanskje det går ann å ha ønsker?)

Skulle jeg valgt kamp i dag, vill jeg igjenn dratt mot et middels/bunnlag får å være ganske sikker på seier. Antagligvis mye bedre å se et vinnende lag på Emirates med 60 000 enn tapende. Merker forskjell på trykket fra tribunen om dem leder eller om det er uavgjort/ligger under. Ville derfor valgt mot et dårligere lag!

 

Hotellet vi lå på Het King's Cross om jeg ikke husker feil. Det ligger veldig sentralt og er veldig fint 4* hotell, med panorama heis hvor du ser Highbury og Emirates. Hotellet ligger 2 minutter unna Underground som antagligvis er letteste vei til Arsenal Station

 

Flyet gikk fra Gardermoen på ettermiddagen og landet på Heathrow lett senere på kvelden.

 

Måten jeg skaffet allt dette ved, var via www.fotballturer.com. De hadde en pakke som kostet ca 5500 per person, da med hotell m/ frokost inkludert, fly, kampbillet og eventuelle andre utgifter som flyavgift og alt denn shitten der :lol:

 

Lykke til! :lol:

 

Edit: Er det noen som har en oversikt over prisliste på Emirates eller Highbury? (selvfølgelig gammel liste, har hørt prisene er omtrent det samme)..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...