Gamle drakter

Trønderbart

"The 2000-2001 home shirt. These shirts are made with Nike's Dri-Fit technology. According to the manufacturer the: "Dri-Fit fabric transports moisture from your skin to the fabric's surface for rapid evaporation, keeping you comfortable longer."

This means that this shirt is perfect for the pre-match pint. It allows you to feel comfortable for a longer time, especially if your sitting in direct sunshine. The Swiss research institute BLCS© claims that this new shirt allows the average user to increase his consumtion with 1, 46 pints per hour. So if your sitting there in your Adidas-89 away shirt feeling left behind, maybe you should think about upgrading to this new model."

Hehe... :ph34r:

Bestilte en Rosenborgdrakt (1917-drakta) til min svigerfar i 60-årsgave, men da den kom fram så jeg at det sto Rosenburg på emblemet... Har henvendt meg flere ganger til Toffs, men har fortsatt ikke hørt noe fra dem!

Så vær forsiktig, folkens... :unsure:

Sånn går det når du kjøper dritt vettu :huh:

Jeg har handlet en del hos Toffs og er stort sett fornøyd. Jeg kjøpte 89' bortedrakten, og den var i bomull. Litt rart å bruke en fotballdrakt i det stoffet, men det gikk greit. Tror at Toffs lager gamle drakter på lisens fra klubbene, for draktene har originale klubbmerker på innsida. Da jeg var på Arsenal World of Sports så hang det en Toffs drakt der, så jeg tror det er lite å frykte. Med mindre du kjøper dritt da, slik Highbury Hero gjorde :)

Archived