Evju Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 David O'Leary, mannen med flest Arsenal-kamper noensinne, har fått sparken i Aston Villa. Han gjorde det bra i sin første sesong med Villa, men har slitt litt de to siste sesongene. Muligens en type vi får se i Arsenal med tid og stunder, enten som manager eller som en del av trenerteamet? Blir uansett spennende å se hvor han skal fortsette trenerkarrieren nå, noe jeg regner med at han kommer til å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Trist, han har jo 722 Arsenal kamper.. Tidenes beste midtstopper på Arsenal sammen med Tony Adams.. Men er kanskje ikke like god trener som spiller!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Trist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted July 22, 2006 Report Share Posted July 22, 2006 Overhodet ikke overrasket over dette utfallet. Nesten rart det ikke har skjedd tidligere. Det har vært en vanskelig tid i Aston Villa. Ingen tvil om at det til tider gikk mye bedre i Leeds. En stor spiller, men jeg synes han kunne virke litt arrogant som Leeds-trener når ”fightene” mot Arsenal stod på. Det var vel rundt den tiden da Leeds ødela ligagullmuligheten. Mulig jeg er litt hårsår. Håper at det ordner seg for vår gamle kjempe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.