Jump to content

Forbilde?


Hjulkapsel

Recommended Posts

Herbert Chapman som manager og trener, Alex James som spiller. Og "resultatet" er helt i tråd med forbildene. Teknikk, overblikk, pasningsfot i søkkekav som spiller, samt disiplinær, visjonær og ikke minst et taktisk geni som trener. Jepp, that`s Chaz! ;)

Link to comment
Share on other sites

Reyes.

 

Josè Antonio Reyes...

Vet ikke helt sikkert om man kan kalle det forbilde, men jeg ser ihvertfall opp til ham.

Det er simpeltent fordi jeg ser mye av meg selv i Reyes, bare en mye yngre og patetisk versjon..

-Teknisk, men får det sjelden til.

-Kjapp og vanskelig å beregne.

-Slår fine pasninger og innlegg.

-Kan koble ut å gjøre noen hodeløse taklinger.

 

og en del annet som ikke viser så godt igjen på banen.. men som sagt, jeg ser mye av meg selv i Reyes, så han må bli som et forbilde for meg. Og i tillegg er han min favorittspiller!

Link to comment
Share on other sites

Cannavaro og Fabregas.

-Jeg spiller samme posisjon som Cannavaro og han er jo helt sjuk med de taklingene hans og spenst.

-Trenern min fant ut at 88 prosent av pasningene mine går til rett plass hele tiden, i løpet av en kamp hadde jeg 168 pasninger jeg traff på 149.

Link to comment
Share on other sites

Cannavaro og Fabregas.

-Jeg spiller samme posisjon som Cannavaro og han er jo helt sjuk med de taklingene hans og spenst.

-Trenern min fant ut at 88 prosent av pasningene mine går til rett plass hele tiden, i løpet av en kamp hadde jeg 168 pasninger jeg traff på 149.

 

Så du ser opp til Cannavaro, Fabregas og deg selv? :(

Link to comment
Share on other sites

Cannavaro og Fabregas.

-Jeg spiller samme posisjon som Cannavaro og han er jo helt sjuk med de taklingene hans og spenst.

-Trenern min fant ut at 88 prosent av pasningene mine går til rett plass hele tiden, i løpet av en kamp hadde jeg 168 pasninger jeg traff på 149.

 

Så du ser opp til Cannavaro, Fabregas og deg selv? ;)

Sammenligner pasningssikkerheten med Fabregas :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...