Hjulkapsel Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 Hvilke person(er) har folka her inne sett opp til både på og utenfor fotballbanen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Arsene Wenger og mamma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Herbert Chapman som manager og trener, Alex James som spiller. Og "resultatet" er helt i tråd med forbildene. Teknikk, overblikk, pasningsfot i søkkekav som spiller, samt disiplinær, visjonær og ikke minst et taktisk geni som trener. Jepp, that`s Chaz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Reyes. Josè Antonio Reyes... Vet ikke helt sikkert om man kan kalle det forbilde, men jeg ser ihvertfall opp til ham. Det er simpeltent fordi jeg ser mye av meg selv i Reyes, bare en mye yngre og patetisk versjon.. -Teknisk, men får det sjelden til. -Kjapp og vanskelig å beregne. -Slår fine pasninger og innlegg. -Kan koble ut å gjøre noen hodeløse taklinger. og en del annet som ikke viser så godt igjen på banen.. men som sagt, jeg ser mye av meg selv i Reyes, så han må bli som et forbilde for meg. Og i tillegg er han min favorittspiller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Thierry Henry og Cesc Fabregas ser jeg opp til, drømmer om å bli like god som Thierry Henry, og selvfølgelig ser jeg opp til Arsene Wenger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted July 20, 2006 Author Report Share Posted July 20, 2006 Kristofer Hæstad. Holder ikke med Start, men kan noen si meg hvor høyt O2 inntak han har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer9 Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Reyes, så klart! og Wenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Adams og DB10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted July 20, 2006 Report Share Posted July 20, 2006 Forbilde mitt er Cesc Fabregas og Thierry Henry. Jeg drømmer om og bli like god som Fabregas. også Wenger er en stor stor stjerne oss meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 Jeg har vel egentlig ikke hatt noen ordentlige forbilder, men når jeg ser på hvordan jeg spiller fm så blir det ofte likt wenger i virkeliheten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Det må bli Dennis Bergkamp. Uten tvil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Liam Brady med silkefoten uten tvil var det som gjorde jeg ble en Gooner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Jeg ser opp til Wenger. Han virker som en veldig jordnær og klok person, men ser også opp til Bergkamp. En ordentlig og flott person! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted July 24, 2006 Report Share Posted July 24, 2006 Cannavaro og Fabregas. -Jeg spiller samme posisjon som Cannavaro og han er jo helt sjuk med de taklingene hans og spenst. -Trenern min fant ut at 88 prosent av pasningene mine går til rett plass hele tiden, i løpet av en kamp hadde jeg 168 pasninger jeg traff på 149. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Cannavaro og Fabregas. -Jeg spiller samme posisjon som Cannavaro og han er jo helt sjuk med de taklingene hans og spenst. -Trenern min fant ut at 88 prosent av pasningene mine går til rett plass hele tiden, i løpet av en kamp hadde jeg 168 pasninger jeg traff på 149. Så du ser opp til Cannavaro, Fabregas og deg selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Cannavaro og Fabregas. -Jeg spiller samme posisjon som Cannavaro og han er jo helt sjuk med de taklingene hans og spenst. -Trenern min fant ut at 88 prosent av pasningene mine går til rett plass hele tiden, i løpet av en kamp hadde jeg 168 pasninger jeg traff på 149. Så du ser opp til Cannavaro, Fabregas og deg selv? Sammenligner pasningssikkerheten med Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.