Jump to content

Italia og dommer skandalen


arsenalfc

Hvor mange har sansen for Italia etter skandalen?  

20 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har miste respekten for Italia etter dommer skandalen som har blitt bare større og større. Det er Juve som har vært den mest sentrale. (igjennom media) Men etter vært så har det vist seg at det er mange andre også som er med på detta tullet. så spiller Italia med hvor mange Juve spiller, det er ikke få. Jeg pleier å se på fotball med ordentlig glede og gleder meg over enkelt prestasjoner, men det var helt utelokka mellom USA og Italia. Jeg satt å håpa på att USA vant BARE pga dommer skandalen.

 

Å kjøpe dommer for så å spille på egene kamper det er fælt att Juve ikke blir straffa hardere. Nå ser vi en klubb som blir satt ned i Serie B. Det tar dem 1 år å komme opp igjen, også er det i toppen igjen. Jeg mener att Juve burde blitt satt ned i Serie c eller D. Da hadde de fått en sikklig straff. Da bruker de mange år på å komme opp igjen, de må spare inn penger og de mister spillere. Viss de ikke sparer inn så går de Konk. Det er den mest riktige straffen.

 

Det var ett lag husker ikke hva det heter, som ble tatt for noe av det samme. Og det ble satt ned i Serie C. Har Juve kjøpt de som dømmer hvor de skal havne henn også eller?? Det er irriterende så sitte å lese om slike ting. At de ikke bare kunne blitt fjerna som fotball klubb, jeg vet ikke jeg men noe må gjøres. Vis det er en slik utvikling fotballen skal få så blir det veldig dårlig.

 

Både ITALIA som nasjon og JUVE som klubb skulle fått straff.

 

Jeg mener att ITALIA skal bli utestengt fra detta VM`et(det skjedde ikke)

 

og Juve skulle blitt satt ned i Serie C

Link to comment
Share on other sites

Så du mener altså at landslaget skal bli straffet fordi en klubb fra hjemlandet dems har gjort noe galt? :huh:

... men skal si meg enig med deg angående Juventus. De burde få lide av det de har gjort! Ned i møkka (Serie C), miste alle stjernene (Buffon, Zlatan, Trezeguet osv). DA går det ikke å kjøpe seg til suksess, da må de virklelig jobbe for det! Men egentlig bryr jeg meg ikke om Juventus og Italiensk fotball. De spiller møkka fotball..

Link to comment
Share on other sites

Nei sier ikke at det bare fåregår i Italia. Kan henne Arsenal også har gjort noe av det samme.. INGEN vet. Men jeg mener ikke att landslaget skulle vert straffet, men spillerne som spiller for Juve skulle ikke ha spillt for landslaget.

 

I og med att det er flere lag som etterhvert har blitt mistenkt så er det snart hele landslaget. Milan har også blitt mistenkt for diverse ulovligheter. så da blir det ganske mange spillere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns ikke at spillerne burde blitt straffet og avstengt fra landslaget. Hvorfor skulle de egentlig bli det hvis de ikke har hatt noe med dette å gjøre? Det er jo ledelsen i klubbene som er problemet og som har skapt alt dette, så da skjønner jeg ikke hvorfor spillerne skal lide under dette. De gir tross alt, alt i hver eneste kamp.

 

Fiorentina har tidligere blitt degradert fra serie A og det var vel til serie C mener jeg. Hvis Juve og evt andre klubber blir funnet skyldige så bør de få samme straff. Om det blir serie B eller C spiller ingen rolle, fordi de kommer til å miste de fleste spillerne sine og gå glipp av mye tv-penger fra serie A, samt Champions League-penger. De kommer til å merke dette veldig hardt uansett.

 

Blir interessant å se hva som skjer når dommene kommer, det er vel i slutten av denne måneden?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...