Jump to content

Frank Stapleton


Jens

Recommended Posts

Har et spørsmål til de som har fulgt arsenal over litt flere år enn de fleste av oss. Når en ser klipp i fra gamle kamper virker det som Frank Stapleton var en glimrende spiller. Er det noen som opplevde denne tiden som kan beskrive hans fackts, ferdigheter som spiller, og var han så god som gamle klipp viser?

 

Tar jeg ikke helt feil spilte han en periode sammen med Sunderland, dette virket da å være en glimrende duo...

Link to comment
Share on other sites

Har et spørsmål til de som har fulgt arsenal over litt flere år enn de fleste av oss. Når en ser klipp i fra gamle kamper virker det som Frank Stapelton var en glimrende spiller. Er det noen som opplevde denne tiden som kan beskrive hans fackts, ferdigheter som spiller, og var han så god som gamle klipp viser?

 

Tar jeg ikke helt feil spilte han en periode sammen med Sunderland, dette virket da å være en glimrende duo...

 

Frank Stapleton var en glimrende spiller. Han kom som en av en fantastisk trio fra den grønne øya. Liam Brady og David O`Leary var de to andre. Frank var en glimrende spiss som spilte i tospann både med Super-Mac og Alan Sunderland. Overgangen til United var en sann nedtur for oss Goonere.

Link to comment
Share on other sites

Skrev dette i en litt trøtt tilstand, mener selvfølgelig Frank Stampelton :(

 

Nei, du hadde skrevet Frank Stampelton, men det korrekte navnet er Frank Stapleton, så jeg gikk inn og redigerte det

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...