Jump to content

Sjekk denne


Gooner4ever

Recommended Posts

Jeg er ikke overtroisk så derfor tror jeg IKKE alt dette er tilfeldigheter... ;)

 

Skremmende det med microsoft word!!! :D

 

Har du forresten linken til dette gooner4ever?

 

Kan dette være veldig godt planlagt av terroristene????!!!! De kan jo ha planlagt dette siden tidlig 90-tallet......

Link to comment
Share on other sites

Hinsides teori. Tror det selvfølgelig bare er tull, er faktisk langt fra sikker på om alt stemmer. Har Osama bin Laden 11 bokstaver? World Trade Center? Hva er flynummeret på de andre flya som blei kræsja? Finnes sikkert utallige flere måter diverse ting rundt 11. september kan settes sammen på så det ser like rart ut. Det som er skremmende er at noen folk faktisk gidder å bruke mange timer på det her.

Link to comment
Share on other sites

Er det nokon som faktisk har sjekka dette Q33 NY "flynummeret"? Ikkje det nei. Vel, eg kan avsløre at det ikkje stemmer. Det er ikkje eit flynummer.

 

However, "Q33 NY" is not an actual flight number or an aircraft registration number - it's a meaningless assemblage of letters and numbers designed to take advantage of the font's symbols to infer a connection (prophetic or conspiratory) between the 9-11 attacks and Jews.

 

Så enkelt er det altså å bli lurt, gutta.

 

Wikipedia

Link to comment
Share on other sites

Er det nokon som faktisk har sjekka dette Q33 NY "flynummeret"? Ikkje det nei. Vel, eg kan avsløre at det ikkje stemmer. Det er ikkje eit flynummer.

 

However, "Q33 NY" is not an actual flight number or an aircraft registration number - it's a meaningless assemblage of letters and numbers designed to take advantage of the font's symbols to infer a connection (prophetic or conspiratory) between the 9-11 attacks and Jews.

 

Så enkelt er det altså å bli lurt, gutta.

 

Wikipedia

 

Kremt.. Told you so? Litt skepsisme er faktisk veldig sunt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

blir 77 år. trikset litt med innfyllingen etterpå. Dersom jeg hadde vokst opp i Sverige, Australia eller Singapore hadde jeg blitt 79. God reklame for disse landene. Pensjonistene tar jo feil, for tiden er det campingvogn i Sverige som er best. Ikke leilighet i Spania ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...