Jump to content

Tottenham VS Man U


stompa

Recommended Posts

Idag er en litt spessiell dag! eg håper man u vinner en fotball kamp. kan ikke huske sist eg gjorde det (trur kansje ikke det har skjedd).

 

Nå er det pause og eg har ikke mulighet t il å se kampen, men følger den på vg nett. ser bra ut så langt :D

 

Noen som ser kampen og kan fortelle meg hva som skjer og litt sånn?

 

 

 

 

Går utfra at dette blir en sånn "mens kampen pågår" topick. og blir slettet ganske snart.

Link to comment
Share on other sites

Herligt nå er vi heilt i ryggen på jævlane, også har vi di igjen hjemme :) detter er opp til oss sjøl.

 

Var godt at van horseface ikke puttet, slik at Henry har større mulighet på toppskorerer tittelen (igjen).

Link to comment
Share on other sites

Guest Henry

ja, det var bra at united vann kampen, da har vi bare og slå city på bortebane så ligger vi bare 1.poeng bak, men det kommer til og bli avgjort neste helg da arsenal møter tottenham da er vi avhengie av seier eller uavgjort(er ikke sikker på hvor god målforskjell vi har i forhold til tottenham) for og komme på fjerde plass.vinner vi kampen neste helg tror jeg fjerde plassen er sikker, men spiller vi uavgjort eller taper blir det spenende helt til siste kamp tror jeg

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Veldig bra.

 

Kampen 22. april kommer til og ha mye si nå, og da er jeg der ser den LIVE!

Blir veldig morsomt (min føsrte Arsenal kamp) det.

Link to comment
Share on other sites

Direkte trivelig med tre poeng til ManU. Vi kan dermed senke skuldrene litt med tanke på forsettelsen i serien. Uavgjort mot Tottenham vil ikke være krise.

 

Ingen skuldersenking enda! Full fres helt til siste sekund av serien!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

det var en veldig rar følelse å sitte å heie på utd, første og forhåpentligvis siste gang

 

jeg jublet faktisk når utd scoret

 

håper det er siste gang vi er avhengig av andres resultater

 

Vi må slå Tottenham hjemme for å ha det hele i våre egne hender

Link to comment
Share on other sites

For en gangs skyld heia jeg på United :huh: Bra at de tok tre poeng, så da er det opp til oss selv om vi skal klare 4. plassen eller ikke. Siden vi har Bottenham igjen hjemme tror jeg vi klarer dette greit.

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

For en gangs skyld heia jeg på United :huh: Bra at de tok tre poeng, så da er det opp til oss selv om vi skal klare 4. plassen eller ikke. Siden vi har Bottenham igjen hjemme tror jeg vi klarer dette greit.

Greit og greit. Tottenham imponerte i hvert fall meg idag. Dei var enormt gode på dødball, faktisk, med Carrick sin serv som hovedårsak til det. Det kan bli veldig tungt, men håper Arsenal tar 4. plassen.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

ja, det var bra at united vann kampen, da har vi bare og slå city på bortebane så ligger vi bare 1.poeng bak, men det kommer til og bli avgjort neste helg da arsenal møter tottenham da er vi avhengie av seier eller uavgjort(er ikke sikker på hvor god målforskjell vi har i forhold til tottenham) for og komme på fjerde plass.vinner vi kampen neste helg tror jeg fjerde plassen er sikker, men spiller vi uavgjort eller taper blir det spenende helt til siste kamp tror jeg

 

Helt enig. Denne kampen kommer til å avgjre mye

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...