Jump to content

Lag i lavere divisjoner


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Ikke noen i Norge utenom gamle klubbene mine Odda FK og FK Bergen Nord....Men eg følger med Cambridge United som eg har fulgt ganske tett siden 1997 og den mest kjente spilleren de siste årene er vel Trevor Benjamin som spilte i Leicester City for noen år siden..hvis dere husker Clive Allen så spilte han i Cambridge på tampen av karrieren...go CU :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det lokale laget her er IL Staal Jørpeland. Spiller i 3.div. Det er gøy å se de en gang i uka. I år har de ambisjoner om å rykke opp til 2.div, så det kan bli skikkelig bra! Gleder meg til sesongen begynner igjen.. får se om de klarer å holde seg til det de håper på.

 

IL Staal blir også speidet av Viking, som henter de største talentene. Det er et par nå som jeg tror kan bli hentet, minst til prøvespilling. Men så er det ikke bare-bare å komme inn i Viking heller da.

Link to comment
Share on other sites

Det lokale laget her er IL Staal Jørpeland. Spiller i 3.div. Det er gøy å se de en gang i uka. I år har de ambisjoner om å rykke opp til 2.div, så det kan bli skikkelig bra! Gleder meg til sesongen begynner igjen.. får se om de klarer å holde seg til det de håper på.

 

IL Staal blir også speidet av Viking, som henter de største talentene. Det er et par nå som jeg tror kan bli hentet, minst til prøvespilling. Men så er det ikke bare-bare å komme inn i Viking heller da.

 

VBK kommer til å knuse Staal! :angry:

 

Og har Staal noen spillere på gutt 92 kretslaget? :P

Link to comment
Share on other sites

Det lokale laget her er IL Staal Jørpeland. Spiller i 3.div. Det er gøy å se de en gang i uka. I år har de ambisjoner om å rykke opp til 2.div, så det kan bli skikkelig bra! Gleder meg til sesongen begynner igjen.. får se om de klarer å holde seg til det de håper på.

 

IL Staal blir også speidet av Viking, som henter de største talentene. Det er et par nå som jeg tror kan bli hentet, minst til prøvespilling. Men så er det ikke bare-bare å komme inn i Viking heller da.

 

VBK kommer til å knuse Staal! :)

 

Og har Staal noen spillere på gutt 92 kretslaget? ;)

 

En gammel mann bør vite bedre enn å mobbe en 12-åring! ;)

 

Neida, jeg er ikke sikker på om det er noen fra 92-års laget som spiller på kretslaget. Det skulle ikke forundre meg, men siden du sier det på den måten så tviler jeg.

(Men det er flaut av meg å ikke vite det sikkert, for jeg kjenner mange på det laget)

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen i Norge utenom gamle klubbene mine Odda FK og FK Bergen Nord....Men eg følger med Cambridge United som eg har fulgt ganske tett siden 1997 og den mest kjente spilleren de siste årene er vel Trevor Benjamin som spilte i Leicester City for noen år siden..hvis dere husker Clive Allen så spilte han i Cambridge på tampen av karrieren...go CU :)

 

Celtic`s Dion Dublin har vel en fortid i Cambridge også. For de som har lest Fever Pitch så fulgte vel Nick Hornby godt med laget fra universitetsbyen om jeg ikke husker feil.

Link to comment
Share on other sites

Det lokale laget her er IL Staal Jørpeland. Spiller i 3.div. Det er gøy å se de en gang i uka. I år har de ambisjoner om å rykke opp til 2.div, så det kan bli skikkelig bra! Gleder meg til sesongen begynner igjen.. får se om de klarer å holde seg til det de håper på.

 

IL Staal blir også speidet av Viking, som henter de største talentene. Det er et par nå som jeg tror kan bli hentet, minst til prøvespilling. Men så er det ikke bare-bare å komme inn i Viking heller da.

 

VBK kommer til å knuse Staal! :)

 

Og har Staal noen spillere på gutt 92 kretslaget? ;)

 

En gammel mann bør vite bedre enn å mobbe en 12-åring! ;)

 

Neida, jeg er ikke sikker på om det er noen fra 92-års laget som spiller på kretslaget. Det skulle ikke forundre meg, men siden du sier det på den måten så tviler jeg.

(Men det er flaut av meg å ikke vite det sikkert, for jeg kjenner mange på det laget)

 

Jeg skal ikke mobbe, Helmik`n. ;) Og Staal har både et meget bra A-lag, og er et veldrevet idrettslag.

 

Staal har ingen blant de 30 siste, VBK har 3.

 

Btw; VBK beste 92 lag har sesongsart på Jørpeland den 20 april. Vi gleder oss!

 

Det jobbes bra inne hos dere, Helmik`n.

Link to comment
Share on other sites

Det lokale laget her er IL Staal Jørpeland. Spiller i 3.div. Det er gøy å se de en gang i uka. I år har de ambisjoner om å rykke opp til 2.div, så det kan bli skikkelig bra! Gleder meg til sesongen begynner igjen.. får se om de klarer å holde seg til det de håper på.

 

IL Staal blir også speidet av Viking, som henter de største talentene. Det er et par nå som jeg tror kan bli hentet, minst til prøvespilling. Men så er det ikke bare-bare å komme inn i Viking heller da.

 

VBK kommer til å knuse Staal! :)

 

Og har Staal noen spillere på gutt 92 kretslaget? ;)

 

En gammel mann bør vite bedre enn å mobbe en 12-åring! ;)

 

Neida, jeg er ikke sikker på om det er noen fra 92-års laget som spiller på kretslaget. Det skulle ikke forundre meg, men siden du sier det på den måten så tviler jeg.

(Men det er flaut av meg å ikke vite det sikkert, for jeg kjenner mange på det laget)

 

Jeg skal ikke mobbe, Helmik`n. ;) Og Staal har både et meget bra A-lag, og er et veldrevet idrettslag.

 

Staal har ingen blant de 30 siste, VBK har 3.

 

Btw; VBK beste 92 lag har sesongsart på Jørpeland den 20 april. Vi gleder oss!

 

Det jobbes bra inne hos dere, Helmik`n.

 

Jeg kjenner ikke alt for godt til hva dere gjør ute på Vardeneset(?), så jeg kan ikke si det samme til deg, men er det du som trener det 92-laget som skal til innover til oss?

 

BTW: Hvordan er det med A-laget til VBK? Hvilken divisjon spiller de i, og hvordan går det?

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen i Norge utenom gamle klubbene mine Odda FK og FK Bergen Nord....

 

Hey hey hey her snakker vi. Bergen Nord er gamleklubben min også, selv om de het Hordvik IL den gangen da.

Den het vel Norna Salhus før 1988? Hordvik IL finnes vel enda..

Link to comment
Share on other sites

Vi er i samme 3 divisjonspulje som dere, Helmik`n. Favoritter i pulja er vel Vidar, Bryne2 og Eik, vil jeg mene. Rett under disse tre finner du Staal og Vardeneset.

 

Ja, det jobbes veldig bra i VBK. Vi har faktisk talt 54 lag i seriesystemet, og er med det Rogalands tredje største fotballklubb, det er kun Madla med 58, og Vard med 57 lag som er større.

 

Ja, jeg er med som trener på 92-1 laget vårt. Røyk ut i semien i Vaulen Vårcup på golden goal. Dritsurt. Men det er serien og ColorLine cup som er det store målet denne sesongen. Forøvrig så er puljen som dere og vi har havnet i, beintøff.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen i Norge utenom gamle klubbene mine Odda FK og FK Bergen Nord....

 

Hey hey hey her snakker vi. Bergen Nord er gamleklubben min også, selv om de het Hordvik IL den gangen da.

Den het vel Norna Salhus før 1988? Hordvik IL finnes vel enda..

 

Bergen Nord var en sammenslåing av fotballgruppene til Norna Salhus og Hordvik IL. Norna Salhus består fortsatt, men som ett rent friidrettslag - forøvrig blandt norges beste. Hordvik IL består også ennå tror jeg. Vet at det var noen som startet opp Hordvik BK for noen år siden.

Link to comment
Share on other sites

Vi er i samme 3 divisjonspulje som dere, Helmik`n. Favoritter i pulja er vel Vidar, Bryne2 og Eik, vil jeg mene. Rett under disse tre finner du Staal og Vardeneset.

 

Ja, det jobbes veldig bra i VBK. Vi har faktisk talt 54 lag i seriesystemet, og er med det Rogalands tredje største fotballklubb, det er kun Madla med 58, og Vard med 57 lag som er større.

 

Ja, jeg er med som trener på 92-1 laget vårt. Røyk ut i semien i Vaulen Vårcup på golden goal. Dritsurt. Men det er serien og ColorLine cup som er det store målet denne sesongen. Forøvrig så er puljen som dere og vi har havnet i, beintøff.

 

Ikke dårlig, ikke dårlig!

 

Sørlandscupen da? Er dere ikke med i den? Husk hvem som vant den i fjor... joda, nemlig; STAAL 92! :)

 

....og Norway Cup må vi heller ikke glemme! :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen i Norge utenom gamle klubbene mine Odda FK og FK Bergen Nord....

 

Hey hey hey her snakker vi. Bergen Nord er gamleklubben min også, selv om de het Hordvik IL den gangen da.

Den het vel Norna Salhus før 1988? Hordvik IL finnes vel enda..

 

Bergen Nord var en sammenslåing av fotballgruppene til Norna Salhus og Hordvik IL. Norna Salhus består fortsatt, men som ett rent friidrettslag - forøvrig blandt norges beste. Hordvik IL består også ennå tror jeg. Vet at det var noen som startet opp Hordvik BK for noen år siden.

jepp det stemmer..Bodde noen år i Hordvik selv og Hordvik IL spiller vel 7 fotball i 7 div. Tror eg..Trenerene mine var Hans Hordvik og en Bertelsen hvis du kjenner de?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...