Jump to content

Lag i lavere divisjoner


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
  • 4 months later...

IL Staal Jørpeland sliter i år! Svært overraskende, ettersom "alle" spådde dem en god sesong i år.

 

Har vel hatt 2 tap og 1 uavgjort...grusomt!

 

Det virker som om de nøkkelspillerne trener og supportere trodde skulle føre laget frem i år, har sviktet litt.. :)

 

Gratulerer Helmik`n. Knallkamp av Staal i kveld. Fortjent seier over VBK med 4-2 selv om vi leder 2-0 etter 12 minutter!!!! Var du på kampen? I så fall; jeg var han med rød coach jakke, og sort VBK caps som brølte som fanken! ;) Virkelig flott stemning inne hos dere. Det må vel ha vært godt over 300 tilskuere?

 

Nok en gang gratulerer, men lov meg en ting; få Jøssang & co til å stå på like mye mot Vidar, ok? :)

Link to comment
Share on other sites

Nå har da laget mitt spillt Mjøndalen IF spillt 13 kamper og har 34 poeng og 60-17 i målfoskjell. Med det tror jeg det endelig etter mye rør på ett opprykk.

 

I fjor ble laget stoppet av Stabæk to som regulerte med a lagspillere slik att det i utgangspungtet var umulig. Men laget var bare ett poeng bak og scora vell langt over 100 mål. Vis noen husker strabasene mellom Finstad og RnKovic så var Rnkovic i mif før han kom til godset. I mif scora han ett ekstremt antall med mål utifra kamper.

Året før tapte vi for Notodden som var ett laget som hadde store ambisjoner og ikke minst PENGER. Der også ble det tap. Tror det var tap i kvalikk 2-4 år før også.

 

Men håper på opprykk nå. Det ser også ut som relativt enkel motstand i kvalikken mot Elverum.

 

Er det noen Elverum fans her??

Link to comment
Share on other sites

Nå har da laget mitt spillt Mjøndalen IF spillt 13 kamper og har 34 poeng og 60-17 i målfoskjell. Med det tror jeg det endelig etter mye rør på ett opprykk.

 

I fjor ble laget stoppet av Stabæk to som regulerte med a lagspillere slik att det i utgangspungtet var umulig. Men laget var bare ett poeng bak og scora vell langt over 100 mål. Vis noen husker strabasene mellom Finstad og RnKovic så var Rnkovic i mif før han kom til godset. I mif scora han ett ekstremt antall med mål utifra kamper.

Året før tapte vi for Notodden som var ett laget som hadde store ambisjoner og ikke minst PENGER. Der også ble det tap. Tror det var tap i kvalikk 2-4 år før også.

 

Men håper på opprykk nå. Det ser også ut som relativt enkel motstand i kvalikken mot Elverum.

 

Er det noen Elverum fans her??

 

 

Det ble vel 46 seriemål på Petar vel? Herlig type...

Link to comment
Share on other sites

Følger Lyngdal IL i 3.divisjon, fordi faren min er trener der, og det er lokallaget vårt. De har vært veldig nærme å rykke opp, for to eller tre år siden var de ett mål fra å komme til 2. divisjon kvaliken.. Slo topplaget i går på bortebane, kan nok ikke rykke opp i år, men har ambisjoner til neste år!!

Link to comment
Share on other sites

UFF da...hva syns du Pål om att Kenneth Karlsen gikk til MIF:P

 

 

Prata med V.Hansen for noen uker siden og da sa han at han hadde KK på gli. Så jg ble ikke overrasket at han nå skal kle på seg den ufyselig stygge brune drakta. ;)

Tror nok 3050 har like store muligheter for opprykk med eller uten KK.

 

Så dere får ha lykke til! ;)

 

PS! Vi er på vei til tippeligaen.. :P

 

Leve GODSET

Link to comment
Share on other sites

Må bare få ytre min støtte til den andre klubben i mitt hjerte, Skeid.

 

Vi er nå på god vei opp i Adeccoligaen igjen, etter en snarvisitt ned i 2. div, avdeling 2! Med 12 poeng ned til GBK, og 7 kamper igjen å spille, kan dette umulig gå noen andre veier enn opp...

 

Sa-sa-sa

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bare til informasjon fra 3 divisjon avd 12; VBK slo i dag Bryne 2 2-1, og tabellen ser nå slik ut:

 

1. Vidar 18 13 1 4 67 - 24 40

2. Vardeneset 18 13 1 4 61 - 35 40

3. Egersund 18 12 2 4 43 - 20 38

4. Sandnes Ulf 2 18 10 1 7 50 - 37 31

5. Varhaug 18 8 5 5 30 - 21 29

6. Staal Jørpeland 18 7 4 7 36 - 25 25

7. Bryne 2 18 7 4 7 30 - 37 25

8. Sandved 18 6 4 8 30 - 50 22

9. Frøyland 18 5 4 9 30 - 43 19

10. Bjerkreim 18 6 1 11 26 - 40 19

11. Ganddal 18 5 2 11 33 - 54 17

12. Havørn 18 1 1 16 18 - 68 4

 

På førstkommende mandag møter vi Sandnes Ulf 2 hjemme, før det hele topper seg torsdag 28 september da Vidar møter VBK på Lassa. Halve Tasta forflyttes til Lassa den dagen! Begge disse kampene har kick off 17.30.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som itreserer seg for fotball i 3div og nedover.

 

Jeg følger Mjøndalen ganske tett.

 

Hvilket lag følger du?

 

Jeg holder med mil men :) ligger i 7. divisjon

spiller på mil selv så.....

HAHA :lol:

Du overdriver sykt, Olav :lol:

De ligger i 5. divisjon....

De rykte ikke ned allikevel, av en eller annen grunn..... men i tilfelle hadde de vært i 6. divisjon ;)

 

MIL= Midtbygden IL ;)

Link to comment
Share on other sites

Bare til informasjon fra 3 divisjon avd 12; VBK slo i dag Bryne 2 2-1, og tabellen ser nå slik ut:

 

1. Vidar 18 13 1 4 67 - 24 40

2. Vardeneset 18 13 1 4 61 - 35 40

3. Egersund 18 12 2 4 43 - 20 38

4. Sandnes Ulf 2 18 10 1 7 50 - 37 31

5. Varhaug 18 8 5 5 30 - 21 29

6. Staal Jørpeland 18 7 4 7 36 - 25 25

7. Bryne 2 18 7 4 7 30 - 37 25

8. Sandved 18 6 4 8 30 - 50 22

9. Frøyland 18 5 4 9 30 - 43 19

10. Bjerkreim 18 6 1 11 26 - 40 19

11. Ganddal 18 5 2 11 33 - 54 17

12. Havørn 18 1 1 16 18 - 68 4

 

På førstkommende mandag møter vi Sandnes Ulf 2 hjemme, før det hele topper seg torsdag 28 september da Vidar møter VBK på Lassa. Halve Tasta forflyttes til Lassa den dagen! Begge disse kampene har kick off 17.30.

 

Selv om SIF tapte mot Randaberg leder de divisjonen klart.Blir spennende om det blir

Vidar el Vardeneset de skal møte.Uansett blir det SIF år i år.Endelig rykker vi opp....tror jeg. :)

Link to comment
Share on other sites

Viktig kamp klokken 17.30 på Tasta Gress i dag, Morten. VBK - Sandnes Ulf 2. I`ll keep you posted. Vidar vant 1-0 over Bjerkreim på lørdag, mens EIK greide det kunststykke å tape 5-6 for Sandved på fredag! Var for øvrig oppom på Siffen på fredag og så RIL "banke" SIF 3-1. Ble ikke akkurat skremt av SIF, nei. Og Bo Anderssen er like feit som han alltid har vært! :-)

Link to comment
Share on other sites

Viktig kamp klokken 17.30 på Tasta Gress i dag, Morten. VBK - Sandnes Ulf 2. I`ll keep you posted. Vidar vant 1-0 over Bjerkreim på lørdag, mens EIK greide det kunststykke å tape 5-6 for Sandved på fredag! Var for øvrig oppom på Siffen på fredag og så RIL "banke" SIF 3-1. Ble ikke akkurat skremt av SIF, nei. Og Bo Anderssen er like feit som han alltid har vært! :-)

 

Feit gjerne men bedre enn Asper vel? :) Du så nok Sif på en dårlig dag.De er vel

nesten omtrent allerede puljevinnere.Vet ikke så mye om VBK men tror at det blir

jevnt og tøft uansett hvem de møter.

VBK må vel vinne idag for å følge Vidar.

Link to comment
Share on other sites

Feit gjerne men bedre enn Asper vel? ;) Du så nok Sif på en dårlig dag.De er vel

nesten omtrent allerede puljevinnere.Vet ikke så mye om VBK men tror at det blir

jevnt og tøft uansett hvem de møter.

VBK må vel vinne idag for å følge Vidar.

 

Det ble 6-4! ;) :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...