Jump to content

Chelsea eller Utd?


Trønderbart

Chelsea eller Utd?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet vi har en lang tråd om Chelseas verdighet som en evt PL-vinner, men fant ingen avstemning om dette temaet. Pr idag er det bare sju poeng som skiller de to øverste, og kanskje med Utd som formlaget. Artig å se på hvordan vi her inne tenker om dette, er vår mangeårige rivalisering mot Man U fortsatt så sterk at vi ikke unner dem gullet framfor Chelsea - eller er Chelseas innkjøpspolitikk, arroganse og spillestil nok til at vi heller ser de røde djevlene vinne?

Link to comment
Share on other sites

hvis Chelsea fortsetter slik de gjør nå rykker de ned neste sesong! men du faller ikke bare av toget med en gang du har kommet på det! hehe! Men ser ut som manU er i god form! Men jeg sier ingenting! hvis manU slår Chelsea på stamford bridge slår de dem i serien også!

Link to comment
Share on other sites

Selv om Manchester United ikke er et lag jeg har spesielt mye til overs for, så er det i det minste et lag det går an å respektere. Klubben har kommet seg dit den er i dag ved hjelp av dyktighet både på og utenfor banen.

 

Da stiller det seg annerledes med rubellaget fra Brua. Så svaret gir seg egentlig selv her for min del.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Manchester United ikke er et lag jeg har spesielt mye til overs for, så er det i det minste et lag det går an å respektere. Klubben har kommet seg dit den er i dag ved hjelp av dyktighet både på og utenfor banen.

 

Da stiller det seg annerledes med rubellaget fra Brua. Så svaret gir seg egentlig selv her for min del.

 

I second that.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri likt United men som Dr Phil sier. United har kommet seg der de er med dyktighet,ikke med rubler fra en russisk mafioso.

Dessuten spiller United finere og mer underholdende fotball så svaret gir seg sjøl...selv om Nistlehorse er der;-)

Link to comment
Share on other sites

Dette er to klubber jeg ikke kan fordra, så valget er svært vanskelig, men:

Det er tradisjonelt hat til ManU i familien.. og Chelsea har akkurat arrived i hat-delen av hjernen min... og da sier det seg selv at jeg heller vil ha CHelsea på topp av tabellen i år.. desverre sier jeg! :)

Link to comment
Share on other sites

Samme for meg, så lenge Arsenal vinner - er det noko som heiter. Når Arsenal ikkje vinn er det også det same for meg. Like gale, av forskjellige grunnar, begge to. Når det er sagt, har eg meir respekt for Salford Sluts, enn for Chelski.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...