Jump to content

Wojciech Szczesny


Imerslundinho

Recommended Posts

Gunners to pounce for Pole

 

Arsenal are reported to be closing in on the signing of Legia Warsaw teenager Wojciech Szczesny.

 

Reports emanating from Poland claim that Arsenal have agreed a deal with Legia for the young goalkeeper.

 

The Gunners have been tracking the 16-year-old for some time and Szczesny enjoyed a trial period with the club last December.

 

Liverpool, Bolton and Aston Villa are all believed to have shown an interest in Szczesny, but Arsenal are ready to steal a march on their rivals by luring him to Highbury.

 

Arsenal boss Arsene Wenger has shown he is keen to plan for the future by bringing in young players and Szczesny could be the next promising starlet to join the ranks at the club.

 

The Gunners are believed to have agreed a nominal fee with Legia for Szczesny and that a three-year deal is on the table for him.

 

Legia have a reputation for helping groom young goalkeepers with Manchester United thought to be trailing current number one Lukas Fabianski.

Link to comment
Share on other sites

hmm.. sikkert en keeper for fremtiden.. men vi burde ha en keeper som er mer rutinert enn som så.. en som lehmann kan konkurrere med neste sesong, og en som tar over for han etter neste sesong.. en keeper bør være over 25-26 år med mindre han er sykt god, og har sykt talent!

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi nå skulle kjøpe en Keeper! Burde vi kjøpe Canizares fra Valencia han har et stort talent! I forige runde reddet han et straffespark å holdt ballen!

 

Ser ikke helt poenget med en keeper til i midten av tredve åra. Vi har jo allerede Jens og han har i år bevist at han er et soleklart førstevalg!!

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Hvis vi nå skulle kjøpe en Keeper! Burde vi kjøpe Canizares fra Valencia han har et stort talent! I forige runde reddet han et straffespark å holdt ballen!

Talent? mannen er jo nærmere 40!

Link to comment
Share on other sites

Herlig namn. Blir vanskelig å lage ein song til den gutten. :ph34r:

 

Ikke noe problem, det blir f.eks: Woooooooooooooooojciech Szczezny, oh, ah, we wanna knooooow if you save this shot ;)

Link to comment
Share on other sites

Herlig namn. Blir vanskelig å lage ein song til den gutten. :ph34r:

 

Ikke noe problem, det blir f.eks: Woooooooooooooooojciech Szczezny, oh, ah, we wanna knooooow if you save this shot ;)

Heller: How you saved that shot..

Link to comment
Share on other sites

Herlig namn. Blir vanskelig å lage ein song til den gutten. ;)

 

Ikke noe problem, det blir f.eks: Woooooooooooooooojciech Szczezny, oh, ah, we wanna knooooow if you save this shot ;)

Heller: How you saved that shot..

 

Ja den var bedre, men det er jo ikke sikkert at han redder da :P uansett så ønsker jeg meg han sterkt, Legia Warsawa har vært flinke de siste årene til å finne og utvikle unge keepertalenter, som f.eks: Lukas Fabianski som vi hadde på trial og var veldig nære ved å signe i sommer, tror vi hadde gjort det hvis ikke Celtic hadde lagd en opsjon om første rett for Lukas mens han var på lån der. Som sagt så er de flinke til dette med å opprette unge og gode keepere, og vi får vel aldri nok talenter/bredde i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi nå skulle kjøpe en Keeper! Burde vi kjøpe Canizares fra Valencia han har et stort talent! I forige runde reddet han et straffespark å holdt ballen!

 

Ikkje er man talent når man er over 30 og heller ikkje fordi man greier å holde eit straffespark, dette fortel heller om eit særdeles dårlig straffespark.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at faren til denne gutten var rimelig på druen på guttens dåpsdag.

(Oversatt fra originalspråket)

Presten: "Hva skal barnet hete?"

Faren: "Wojciech Szczesny" (mente sikkert:"Få hit ei whiskey")

Presten: "Jeg døper deg Wojciech Szczesny i navnet til Faderen, Sønnen & Den Hellige Ånds navn."

Link to comment
Share on other sites

Guest cesc15

Jeg tipper at faren til denne gutten var rimelig på druen på guttens dåpsdag.

(Oversatt fra originalspråket)

Presten: "Hva skal barnet hete?"

Faren: "Wojciech Szczesny" (mente sikkert:"Få hit ei whiskey")

Presten: "Jeg døper deg Wojciech Szczesny i navnet til Faderen, Sønnen & Den Hellige Ånds navn."

 

hehehehehehehheheheheheheh :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Wenger er jo kjent for å kjøpe unge talenter men han har aldri hatt noen suksess med kjøp av unge keepere. Stuart taylor og richard wright for eks..

 

Canizares vil jeg ikke ha, nesten like gammel som Seaman han :D

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Wenger er jo kjent for å kjøpe unge talenter men han har aldri hatt noen suksess med kjøp av unge keepere. Stuart taylor og richard wright for eks..

 

Canizares vil jeg ikke ha, nesten like gammel som Seaman han :D

 

 

Han kjøpte vel ikke Taylor..

Link to comment
Share on other sites

Wenger er jo kjent for å kjøpe unge talenter men han har aldri hatt noen suksess med kjøp av unge keepere. Stuart taylor og richard wright for eks..

 

Canizares vil jeg ikke ha, nesten like gammel som Seaman han :P

 

Inntil Toure slo igjennom så mente alle kritikerne at Wenger ikke var i stand til å finne gode midtstoppere uten stort renome også... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Wenger er jo kjent for å kjøpe unge talenter men han har aldri hatt noen suksess med kjøp av unge keepere. Stuart taylor og richard wright for eks..

 

Canizares vil jeg ikke ha, nesten like gammel som Seaman han :P

 

Inntil Toure slo igjennom så mente alle kritikerne at Wenger ikke var i stand til å finne gode midtstoppere uten stort renome også... :D

 

 

Nei det er sant. Men han har prøvd å finne ett ungt talent på keeperplassen i mange år nå men har ikke lyktes helt da..

 

Men det skal sies at å finne en god ung keeper er vaskeligere enn å finne en god ung midtstopper.

at han ikke fant noen midtstoppere uten stort renome var tror jeg var på grunn av Tony Adams og Martin Keown's storspill i sine glansdager så wenger trenge aldri å se etter noen midtstopper før de begge la opp.. Ta Cygan for eksempel som var en backup for de to men ikke verdens beste stopper

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det jo også sies at klassekeepere er mangelvare. Det er ikke mange lag som har en virkelig klassekeeper mellom stengene, men i den formen Jens Lehmann er i nå, så er vi faktisk et av de lagene. Men vi trenger en ny keeper, kanskje er denne Szeczny svaret, har aldri hørt om fyren før.

Link to comment
Share on other sites

at han ikke fant noen midtstoppere uten stort renome var tror jeg var på grunn av Tony Adams og Martin Keown's storspill i sine glansdager så wenger trenge aldri å se etter noen midtstopper før de begge la opp.. Ta Cygan for eksempel som var en backup for de to men ikke verdens beste stopper

 

Dette synes jeg blir litt feil å si. Mens vi satt med stopperne Adams, Keown, Upson og Stepanovs i 00/01 sesongen, så huket jo Wenger som kjent inn Campbell, og han hadde jo et veldig godt renome.

 

Disse fem var jo som vi husker de som ble brukt på stopperplassene under siste doublesesong. Adams la jo opp etter denne og i forkant av sesongen ble Cygan kjøpt. I januar samme sesongen ble Toure innkjøpt og til sommeren igjen så kjøpte Wenger Senderos. Helt frem til 03/04 sesongen så kritiserte mange Wenger for ikke å ha teft når det gjelder å få frem midtstoppere, men dette har han ettertrykkelig motbevist med Senderos og Toure.

 

Om Wenger har teft for å få frem et supertalent av en målvakt gjenstår å se, men som vi alle vet så har Wenger satt kritikerne på plass mang en gang tidligere. Men for de som husker tilbake til 97/98 sesongen så var jo Wenger langt på veg til å gjøre en klassekeeper ut av Alex Manninger. Hadde ikke Seaman tatt seg kraftig sammen da han fikk konkurranse av denne unge østerrikeren, så hadde nok ikke kritikerne påstått at Wenger ikke har teft for å få frem målvakter.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko
at han ikke fant noen midtstoppere uten stort renome var tror jeg var på grunn av Tony Adams og Martin Keown's storspill i sine glansdager så wenger trenge aldri å se etter noen midtstopper før de begge la opp.. Ta Cygan for eksempel som var en backup for de to men ikke verdens beste stopper

 

Dette synes jeg blir litt feil å si. Mens vi satt med stopperne Adams, Keown, Upson og Stepanovs i 00/01 sesongen, så huket jo Wenger som kjent inn Campbell, og han hadde jo et veldig godt renome.

 

Disse fem var jo som vi husker de som ble brukt på stopperplassene under siste doublesesong. Adams la jo opp etter denne og i forkant av sesongen ble Cygan kjøpt. I januar samme sesongen ble Toure innkjøpt og til sommeren igjen så kjøpte Wenger Senderos. Helt frem til 03/04 sesongen så kritiserte mange Wenger for ikke å ha teft når det gjelder å få frem midtstoppere, men dette har han ettertrykkelig motbevist med Senderos og Toure.

 

Om Wenger har teft for å få frem et supertalent av en målvakt gjenstår å se, men som vi alle vet så har Wenger satt kritikerne på plass mang en gang tidligere. Men for de som husker tilbake til 97/98 sesongen så var jo Wenger langt på veg til å gjøre en klassekeeper ut av Alex Manninger. Hadde ikke Seaman tatt seg kraftig sammen da han fikk konkurranse av denne unge østerrikeren, så hadde nok ikke kritikerne påstått at Wenger ikke har teft for å få frem målvakter.

Om ikke det hadde vært for at Englands beste keeper dengang, het Seaman, hadde Manninger vært nr1 i dag. Synd han forlot klubben. Han var et enormt keepertalent! tar en edit på denne, så mingen skal tro at jeg skriver bare for å få innlegg; england hadde et stort keeperproblem, og på grunn av det ble det presset frem at seaman skulle stå for arsenal. det var jo selvsagt feil av AW å ikke la Manninger fortsette mellom stengene. selv om Seaman hadde gjort en god jobb for gunners, var tiden egentlig inne for at Manninger skulle bli arsenals sisteskanse...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...