Guest liamb Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Hei Gunnere ! ARSENAL SUPPORTERTREFF i Tønsberg til helgen ! Wembley Pub viser Arsenal - Aston Villa direkte som hovedkamp, med ArsenalQuiz i pausen mellom omgangene ! La oss samle troppene til en kalaskamp mot O'Leary's disipler...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 sier du det, du! Hørtes spennende ut! Men jeg kan ikke da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pkh Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Var inne på Canal + sidene igår, og der sto det at de ikke viser Arsenal-Aston Villa til helgen. så hvilken tv kanal viser den kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Skulle gjerne likt å vite hvilken kanal denne kampen går på ja. Three Lions i Trondheim har de fleste fotballkanaler tilgjengelig, men de sender ikke kampen ifølge oppsettet threelions.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Var inne på Canal + sidene igår, og der sto det at de ikke viser Arsenal-Aston Villa til helgen. så hvilken tv kanal viser den kampen? Joda de viser den, men i opptak fra kl. 07:00 søndag 2/4 på Canal+ Sport (!!!!!!). Tror jeg skal ta opp den kampen. Det er umennesklig å stå opp så tidlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Denne kampen ser eg live i London !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pkh Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Var inne på Canal + sidene igår, og der sto det at de ikke viser Arsenal-Aston Villa til helgen. så hvilken tv kanal viser den kampen? Joda de viser den, men i opptak fra kl. 07:00 søndag 2/4 på Canal+ Sport (!!!!!!). Tror jeg skal ta opp den kampen. Det er umennesklig å stå opp så tidlig. Det så jeg også, men jeg tror ikke suporter treffet i Tønsberg er 07.00 søndag morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Denne kampen ser eg live i London !! Me 2, Chojin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 26, 2006 Report Share Posted March 26, 2006 Denne kampen ser eg live i London !! Me 2, Chojin God tur. Håper dere får se en god kamp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest master G Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Vet jo aldri hva dem finner på i Tønsberg Supportertreff 07.00?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Vet jo aldri hva dem finner på i Tønsberg Supportertreff 07.00?? Tipper nok at puben dei skal sjå den på har ein kanal som sender direkte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest liamb Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 ARSENAL - Aston Villa går direkte kl.1600 på Sky Italia på lørdag, og da blir det godt Arsenal fremmøte......og med supportertreff på topp, gleder vi oss maksimalt ! VELKOMMEN til alle som ønsker en overdose Arsenal, med kamp/Quiz/supportertreff ! sjekk: www.wembley.no for fremtidige Arsenal kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.