Jump to content

Freddy Adu.


Guest King Kong

Recommended Posts

Guest King Kong

Jeg lurte på om noen kan fortelle meg om Arsenal følger denne spilleren?.

 

Han er jo også et av verdens største talenter så det hadde vært fantastisk å fått ham.

Link to comment
Share on other sites

Svaret er vel nei. Ingenting tyder på at Arsenal følger ham. Så hvorfor denne tråden eksisterer, vet jeg ikke.

 

Hvorvidt han er så fantastisk vet jeg ikke da jeg knapt har sett ham spille. Det er det vel egentlig de færreste som har.

Link to comment
Share on other sites

han kommer til å utvikle seg til å bli en av verdens beste spillere, så jeg vet ikke hvorfor Arsene Wenger ikke ser på han.

 

Og hvordan vet vi at Arsenal og Wenger ikke har han i kikkerten? Klubben pleier da ikke å gå ut med informasjon om hvem de følger med på og vurderer ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Har sett han i noen kamper og han virker som en spiller med ett enormt talent! Tror Wenger har de fleste unge talentene i kikkerten jeg og han avslører ikke at han følger ett talent. Da kommer flere til å være innteressert i han..

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Enig med Paddy. Adu virker enormt oppskrytt. Det lille jeg har sett av han virket ikke så imponerende. Han har heller ikke klart å spille seg til fast plass på DC United.

 

Han er vel noe oppskrytt, men et unikt talent. Peiling på fotball har han også. Sist jeg var i London leste jeg et intervju av Adu, og hans favorittklubb var selvfølgelig Arsenal. :lol:

Har sett litt av han....meget voksen for alderen. Virker noe høy på pæra.

Link to comment
Share on other sites

Han har visst Chelsea og Manu og Barca som favorittklubber også, har nå jeg lest.. :lol:

Jepp. Adu snur kappa etter vinden, og alt etter kven som spør. Guten har mange favorittklubbar, det er det einaste sikre. Han verkar desperat etter å kome seg til ein av dei store klubbane. Kanskje litt for?

Link to comment
Share on other sites

Som Re9es skreiv virker han veldig voksen til alderen. Dette er kansje ikke så rart, har lest og hørt flere plasser at mange eksperter o.l stiller ett stor spm tein ved alderen hannes, mener han er mye mye eldre... Han kommer vel ifra Ghana, og det er vel ikke alltid like bra fødselsatester...

 

Kansje han er i sin beste fotball alder og blir hentet av manu og blir en flopp, ilag med mikel :)

 

PS: dette er vel bare teorier, men er litt spennende :)

Link to comment
Share on other sites

Adu er god nok for Arsenal, men han går nok ikke til Arsenal. han går til manU eller chelsea eller Real M

 

Men vi håper du kommer til Arsenal Adu

 

Du har sett mye av han eller, i og med at du kan si sikkert at han er god nok for Arsenal?

 

Så vidt jeg kan skjønne har ikke Adu gjort noe særlig ut av seg nasjonalt, eller i internasjonale turneringer.

Som nevnt har han heller ikke klart å spille seg til plass i førsteelleveren til DC United. Men de er kansje et bedre lag enn oss? :P

 

Adu er sikkert talentfull han, men hypet til det ekstreme. Jeg tror neppe at han er i nærheten av spillere som Fabregas, Messi og Agüero.

 

Ellers leste jeg at Manu hadde mistet interessen for Adu. Om han var så god som noen her inne skal ha det til ville vel det vært en smule rart?

 

Stompa: Interessant den flopp-teorien din angående mikel/Adu :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest el klikko

Som Re9es skreiv virker han veldig voksen til alderen. Dette er kansje ikke så rart, har lest og hørt flere plasser at mange eksperter o.l stiller ett stor spm tein ved alderen hannes, mener han er mye mye eldre... Han kommer vel ifra Ghana, og det er vel ikke alltid like bra fødselsatester...

 

Kansje han er i sin beste fotball alder og blir hentet av manu og blir en flopp, ilag med mikel :(

 

PS: dette er vel bare teorier, men er litt spennende :D

har gått en dek rykter om at gutten er et sted mellom 15 og 23 somrer ;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...