Jump to content

Arsenal i Oslo


Guest JanR

Recommended Posts

Guest el klikko

Highbury er en pub i oslo... bare arsenal kamper! men er ikke sikker på hvor den ligger:(

Var det ikke Hallvard Thoresen som var eier tidligere? Fikk i allefall skryt den gang...

Link to comment
Share on other sites

Ved virkelige storkamper kan man også gi The Sports Bar en sjanse. Ligger vel i Rosenkrantz(?) gate ikke langt fra Bohemen og Stortinget. Der er det ihvertfall masse plass, om ikke de mest beinharde supporterne. Men for noen passer det nok å se på fotballkamp uten å gaule mot TV'en også ;)

Link to comment
Share on other sites

Takk for alle svar.. Da får jeg prøve Bohemen

på lørdag :P å fortsette med Belfry, highbury

og the sports bar ved en senere anledning..

Så finner jeg vel min personlige favoritt :)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Takk for alle svar.. Da får jeg prøve Bohemen

på lørdag :P å fortsette med Belfry, highbury

og the sports bar ved en senere anledning..

Så finner jeg vel min personlige favoritt :)

Det viktigste er vel at Gunners vinner?

Link to comment
Share on other sites

Syns det er best stemning på Bohemen, så jeg pleier å gå der. Er ofte ganske fullt og vanskelig å få sitte plasser. Spesielt om det går mange kamper samtidig. Arsenal er ofte prioritert, tror flere av de som jobber der er Arsenal supportere. Så får det heller være at det er en vålerenga pub...

 

Var noen ganger på Highbury pub rett etter jeg flyttet til Oslo, men er mye dårligere stemning der. Og etter noen episoder med en ufyselig fyr som stod i døren har jeg ikke vært der mer. Skammelig oppførsel i ett service yrke.

 

Dersom det er mye folk på Bohemen er det bare å gå på Sports Bar eller Belfry som begge ligger like ved.

Link to comment
Share on other sites

Var på higbury og så Arsenals flotte kamp mot Fulham...ikke noe å utsette på stemningen der?!

T.o.m. før målene kom var det en stemning som man kunne ta og føle på.

Har bare vært der en gang før, så ikke noe å utsette på denne baren.

 

Skal på Highbury på lørdag også...eneste forskjellen er at denne gangen er det ikke snakk om puben, men om "the real thing"...sa*an som jeg gleder meg! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jeg har også hørt litt av hvert om det gode miljøet på Bohemen, det er bare synd det er en Kålengapub. Det ødelegger alt. Ræva fotball og ræva supportere.

 

Når det er sagt, så er The Belfry min favoritt fotballpub i Oslo. Det ryktes om at eierne er Chelsea-sympatisører, men min erfaring er at The Belfry er nokså nøytral grunn. Alt etter hvem som spiller, selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...