Guest JanR Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Lurer på hvilken pub Arsenal supporterne sammles i Oslo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Bohemen like ved stortinget! Er forøvrig puben til Vålerenga! Der er det bra med liv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Bohemen er ett selvfølgelig valg, men ofte sinnsykt fullt på store kamper. Da er Belfry som ligger ett steinkast unna ett hyggelig alternativ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Highbury er en pub i oslo... bare arsenal kamper! men er ikke sikker på hvor den ligger:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DjDulez Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Den ligger på majorstua, nesten øverst i bogstadveien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Highbury har vel mistet mye av respekten hos endel Arsenal supportere grunnet diverse hendelser og dårlig service. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Highbury er en pub i oslo... bare arsenal kamper! men er ikke sikker på hvor den ligger:( Highbury ligger på majorstua,, nederst i Sorgenfrigata, er endel folk der på kamper, men fotballamosfæra er heller dårlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 http://www.highbury.no/ Hjemme siden til Highbury Pub Kan se hva som skjer, bilder o.l! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Highbury er en pub i oslo... bare arsenal kamper! men er ikke sikker på hvor den ligger:( Var det ikke Hallvard Thoresen som var eier tidligere? Fikk i allefall skryt den gang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Ved virkelige storkamper kan man også gi The Sports Bar en sjanse. Ligger vel i Rosenkrantz(?) gate ikke langt fra Bohemen og Stortinget. Der er det ihvertfall masse plass, om ikke de mest beinharde supporterne. Men for noen passer det nok å se på fotballkamp uten å gaule mot TV'en også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 ja, det er sant! har alldri vært der selv.... men jeg har hørt om den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JanR Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Takk for alle svar.. Da får jeg prøve Bohemen på lørdag å fortsette med Belfry, highbury og the sports bar ved en senere anledning.. Så finner jeg vel min personlige favoritt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Takk for alle svar.. Da får jeg prøve Bohemen på lørdag å fortsette med Belfry, highbury og the sports bar ved en senere anledning.. Så finner jeg vel min personlige favoritt Det viktigste er vel at Gunners vinner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JanR Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Ingen tvil om det nei.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aina Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Syns det er best stemning på Bohemen, så jeg pleier å gå der. Er ofte ganske fullt og vanskelig å få sitte plasser. Spesielt om det går mange kamper samtidig. Arsenal er ofte prioritert, tror flere av de som jobber der er Arsenal supportere. Så får det heller være at det er en vålerenga pub... Var noen ganger på Highbury pub rett etter jeg flyttet til Oslo, men er mye dårligere stemning der. Og etter noen episoder med en ufyselig fyr som stod i døren har jeg ikke vært der mer. Skammelig oppførsel i ett service yrke. Dersom det er mye folk på Bohemen er det bare å gå på Sports Bar eller Belfry som begge ligger like ved. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egemannen Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Var på higbury og så Arsenals flotte kamp mot Fulham...ikke noe å utsette på stemningen der?! T.o.m. før målene kom var det en stemning som man kunne ta og føle på. Har bare vært der en gang før, så ikke noe å utsette på denne baren. Skal på Highbury på lørdag også...eneste forskjellen er at denne gangen er det ikke snakk om puben, men om "the real thing"...sa*an som jeg gleder meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 Har vært på Highbury noen ganger etter at jeg flyttet til Oslo i høst, og jeg syns da det har vært veldig trivelig der...god stemning og trivelige folk Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunningForPresident Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Jeg har også hørt litt av hvert om det gode miljøet på Bohemen, det er bare synd det er en Kålengapub. Det ødelegger alt. Ræva fotball og ræva supportere. Når det er sagt, så er The Belfry min favoritt fotballpub i Oslo. Det ryktes om at eierne er Chelsea-sympatisører, men min erfaring er at The Belfry er nokså nøytral grunn. Alt etter hvem som spiller, selvfølgelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.