Jump to content

2006.02.25 Blackburn Rovers B


Andain

Recommended Posts

Guest Arsenal_4ever

Arsenal har fått et stort løft etter seieren mot Real Madrid. Jeg tror og håper vi tar med oss spillet fra den kampen og vinner 3-1. Henry 1, Ljungberg (bryter måltørken) 1, samme med Pires 1.

 

Ljungen er skada...

 

Jeg tror vi vinner denne kampen. Vi går inn i denne kampen med noe vi har magla tidligere, selvtilitt!

Sier ikke at dette blir lett, men så lenge gutta tror på seg sjæl og spiller spillet sitt, så skal dette gå vår vei.

Er en optimistisk jente, og tipper 3-1 til oss :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Vi får håpe at Gamsten har en, av sine få, dårlige dager for Blackburn i morgen... :D

 

 

Jeg også frykter at vi kan få en liten nedtur etter Real Madrid-kampen, men håper 2-0 til Arsenal. Henry scorer begge målene, det ene etter en kontring og det andre etter glimrende pasningsspill med Fabregas! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Vi er sjanseløse. Liten vits i å kaste bort energi på å ta turen, men håper Wenger benytter sjansen til å gi noen av de unge lovende spillerene sjansen. Fabregas & co har vist at de ikke duger i premier league. Gi Larsson en sjanse Wenger!! Flamini må bort fra backen, han er for treg. Synes Henry bør få sjansen til å vise seg fram. Han har vist at han kan løpe.

 

Poom

Rice-Senderos-en markør-Henry

Gilberto

Hleb-Larsson-Hleb

Walcott

 

Dette laget tar kun avpark en gang.

Link to comment
Share on other sites

Vi er sjanseløse. Liten vits i å kaste bort energi på å ta turen, men håper Wenger benytter sjansen til å gi noen av de unge lovende spillerene sjansen. Fabregas & co har vist at de ikke duger i premier league. Gi Larsson en sjanse Wenger!! Flamini må bort fra backen, han er for treg. Synes Henry bør få sjansen til å vise seg fram. Han har vist at han kan løpe.

 

Poom

Rice-Senderos-en markør-Henry

Gilberto

Hleb-Larsson-Hleb

Walcott

 

Dette laget tar kun avpark en gang.

 

:D

 

heilt samd med Sir John. syns likevel vi bør stille med 11 på bana. foreslår at Hleb stiller som spiss også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...