Bleader Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Kom over denne linken som er meget interesang. Kom gjerne med innlegg om hvordan det fungerer mm. Link til AFC på webtv Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Hadde linken funka så hadde den kansje vært intresant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest x-webby Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Synes den fungerer fint eg.... kommer opp web-tv om en går inn på linkene inne på det forumet det linkes til... Hadde linken funka så hadde den kansje vært intresant. 2589[/snapback] Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Synes den fungerer fint eg.... kommer opp web-tv om en går inn på linkene inne på det forumet det linkes til... Hadde linken funka så hadde den kansje vært intresant. 2589[/snapback] 2590[/snapback] Ja nå funker det hos meg å, funka ikke i stad når jeg prøvde.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 Det der virker spennende, må nesten testast ut en dag eg ikkje ser på kamp på Bohemen eller lignende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mr. Arsenal Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 Som jeg skjønte var dette en side som fortalte hvor de forskjellige kamper vises, ikke gratis visning? Eller tar jeg feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleader Posted March 8, 2005 Author Report Share Posted March 8, 2005 Som jeg skjønte var dette en side som fortalte hvor de forskjellige kamper vises, ikke gratis visning? Eller tar jeg feil? 2643[/snapback] Det er webtv. Prøvde i helgen og tittet innom flere kamper. Der var ikke noe spørsmål om penger. Skal bli spenende å prøve fremover. Fortsett og kom med synspunkter og erfaringer. Kan bli et meget spennende verktøy!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleader Posted March 8, 2005 Author Report Share Posted March 8, 2005 En kan feks se Chelski ryke ut av CL deer inne :-) Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 Eg fekk opp ei feilmelding; "This document contains no data" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Genial side må jeg si. Alt funker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexanderS Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Noen som vil se kampen på Web-TV i dag? Med meget gode linjer? Den redder meg iallefall. Send meg en pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsGun Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Noen som vil se kampen på Web-TV i dag? Med meget gode linjer? Den redder meg iallefall. Send meg en pm. 2683[/snapback] Prøvde å sende en PM, men vet ikke om den kom frem. Finner den ihvertfall ikke i "sendt" boksen min. Hvis ikke, så kan du vel sende meg en pm med link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AlexanderS Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Noen som vil se kampen på Web-TV i dag? Med meget gode linjer? Den redder meg iallefall. Send meg en pm. 2683[/snapback] Prøvde å sende en PM, men vet ikke om den kom frem. Finner den ihvertfall ikke i "sendt" boksen min. Hvis ikke, så kan du vel sende meg en pm med link? 2706[/snapback] Hehe, I`ve got it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Arsenal-Bayern M virker ikke jo:( kan noen forklare hva jeg skal gjøre? virker den bare ved kampstart, eller virker den når som helst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Arsenal-Bayern M virker ikke jo:( kan noen forklare hva jeg skal gjøre? virker den bare ved kampstart, eller virker den når som helst? 2719[/snapback] fikk den heller ikke til å virke, fikk bare thai boksing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Prøv: mms://213.8.106.61/838978 og se alle 4 CL kampene samtidig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Prøv: mms://213.8.106.61/838978 og se alle 4 CL kampene samtidig! 2725[/snapback] får fransk kamp, ikke afc kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Prøv: mms://213.8.106.61/838978 og se alle 4 CL kampene samtidig! 2725[/snapback] får fransk kamp, ikke afc kampen 2726[/snapback] Det er pause akkurat nå! Har hatt firedelt skjerm i 1, omgang, der AFC-kampen har vært en av kampene. Litt smått, men utfra forholdene bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 Prøv: mms://213.8.106.61/838978 og se alle 4 CL kampene samtidig! 2725[/snapback] får fransk kamp, ikke afc kampen 2726[/snapback] Får dere inn kampene nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunnerman1111 Posted March 12, 2005 Report Share Posted March 12, 2005 Får ikke inn Bolton - Arsenal....vil ikke koble til... Hvillken adresse bruker dere?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted March 12, 2005 Report Share Posted March 12, 2005 http://www.superfreeforums.com/forums/cfotball-about74.html prøvd alle linkene men ingen fungere. noen som har andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gunnerman1111 Posted March 12, 2005 Report Share Posted March 12, 2005 mms://212.150.36.34/838978 Denne funker;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Noen som har link til dagens kamp?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleader Posted April 26, 2005 Author Report Share Posted April 26, 2005 Kjøp dere Dreambox :-) Jeg ser alle kampene til Arsenal gratis fra bla Frankrike og Spania :-) Det er til og med Hullier som kommenterer............. Ikke det at jeg forstår hva han sier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Kom over denne linken som er meget interesang. Kom gjerne med innlegg om hvordan det fungerer mm. Link til AFC på webtv 2587[/snapback] Får ikke til... vist jeg klikker på linken din kommer jeg inn på et forum... hva gjør jeg etterpå?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.