Jump to content

Dagbladets/Sportinglifes kandidater!


Kristoffo

Recommended Posts

Guest Viggo Viking
http://www.dagbladet.no/sport/2005/03/06/425378.html

 

Her er enda noen nye spekulasjoner om hvem som kommer til sommeren. Og ifølge Sportinglife skal wenger henta stjerner..

 

Hva synes dere om owen, Essien og co?

2517[/snapback]

 

Fri og bevare meg fra Owen! Manne passer ikke sammen med Henry på topp og er ikke spillende nok. Jeg tror et slikt kjøp vil være et bomskudd!

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2005/03/06/425378.html

 

Her er enda noen nye spekulasjoner om hvem som kommer til sommeren. Og ifølge Sportinglife skal wenger henta stjerner..

 

Hva synes dere om owen, Essien og co?

2517[/snapback]

 

Fri og bevare meg fra Owen! Manne passer ikke sammen med Henry på topp og er ikke spillende nok. Jeg tror et slikt kjøp vil være et bomskudd!

2540[/snapback]

 

Jeg er ikke så sikker på det Viggo Viking! Owen er riktig som du sier en litt lite spillende spiller, men han har en putterevne til de grader og med Henry og Pires sine utrolige tilretteleggerevner så kan Owen bli en "hit" på Emirates. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Essien sies jo å være den nye Vieira, så hvorfor ikke ha to av dem?

 

Owen undrer jeg litt på! Arsenal trenger da ikke flere av disse lettbente spissene på topp! Kaste penger ut vindu på highbury..

Det Arsenal trenger er som Viggo sa en spillende spiss, Gjerne en sterk, men samtidig rask og ballsikker spiller. Men ingen tanksenter. En spillertype alà John Dal tomasson i ac milan kunne passet bra som oppspillspunkt og tilrettelegger for Henry. Svært god på hodet og føttene kan han jo også bruke...

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi hentet de fire som er nevnt der, så hadde jeg blitt veldig fornøyd. I motsetning til mange andre, så tror jeg Owen hadde passet godt inn sammen med Henry. King har jeg ønsket meg til Arsenal lenge, og tror han kunne passet godt sammen med Campbell på kort sikt, og med Senderos på lang sikt. Essien kjenner jeg ikke så mye til, men det jeg har lest om han, er ikke akkurat å forakte. SWP ville blitt en kanonforsterkning, da vi i utgangspunktet har kun ett reellt alternativ på høyresiden i Ljungberg.

 

Så hvis du henter spillere i denne klassen Wenger, så vil nok noe av min tapte tro på deg, komme tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi hentet de fire som er nevnt der, så hadde jeg blitt veldig fornøyd. I motsetning til mange andre, så tror jeg Owen hadde passet godt inn sammen med Henry. King har jeg ønsket meg til Arsenal lenge, og tror han kunne passet godt sammen med Campbell på kort sikt, og med Senderos på lang sikt. Essien kjenner jeg ikke så mye til, men det jeg har lest om han, er ikke akkurat å forakte. SWP ville blitt en kanonforsterkning, da vi i utgangspunktet har kun ett reellt alternativ på høyresiden i Ljungberg.

 

Så hvis du henter spillere i denne klassen Wenger, så vil nok noe av min tapte tro på deg, komme tilbake.

2600[/snapback]

 

 

Jeg tror du har rett :D og som jeg nevnte tideligere så kan Henry Owen bli et "kjempe" spiss par som river i filler det meste av forsvarene i resten av Europa.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri likt Owen, men jeg tror HENRY+OWEN= Mange mål.

Owen er et stor talent, og jeg tror han kan hevde seg på den nye lekegrinda vår. Han har fart og målteft. Han scorer som oftest de enkleste og "styggeste" mål, men det er en slik spiller vi trenger i Arsenal. En målscorer av rang. Desutten eer han kjapp i beina

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex89

Jeg håper at Wenger henter S.W.P, Owen, KIng, Essien og Valdes eller en annen keeper i verdesklasse! Med de spillerene så vil Arsenal hve seg mange hakk og jeg vil absolutt tro at Arsenal vill vinne det meste med det Laget, så jeg venter i sppenning :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Arsenal trenger en spiss som scorer når det som mest trengst. Owen og Henry hadde vært bra, men er ikke helt sikker på det egentlig. Uannsett som kan vi bytte Reyes mot owen OG cash. Reyes har skuffel maks og i tillegg er han I dreamland med Real drømmen. Det er på tide å gå videre. ET annet alternativt kunne ha vært og hente en spiller som har scoret 27 mål på 25 kamper.Men Arsene er bossen og må finne ut av det selv.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal trenger en spiss som scorer når det som mest trengst. Owen og Henry hadde vært bra, men er ikke helt sikker på det egentlig. Uannsett som kan vi bytte Reyes mot owen OG cash. Reyes har skuffel maks og i tillegg er han I dreamland med Real drømmen. Det er på tide å gå videre. ET annet alternativt kunne ha vært  og hente en spiller som har scoret 27 mål på 25 kamper.Men Arsene er bossen og må finne ut av det selv.

2994[/snapback]

 

 

Hvem spiller prater du om når du sier en som har scoret 27 mål på 25 kamper???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...