Trønderbart Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Etter å ha hørt om ørnens festival og spurvdagan, har storken nå bestemt seg for å arrangere sin egen festival. Selv synes jeg kanskje at det siste forslaget er litt upassende (Skulle moderator finne min dømmekraft og mangel på selvsensur angående dårlige vitser en sen fredagskveld for dårlig, står vedkommende fritt til å fjerne denne tråd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Jeg følte meg presset til å ta Storkuken, siden jeg sitter her på en fredagskveld og ikke har noe å gjøre... Weird tråd btw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRHenry Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 STORkuken eller STORKuken?? Proud 2 be a gooner Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Jeg følte meg presset til å ta Storkuken, siden jeg sitter her på en fredagskveld og ikke har noe å gjøre... Weird tråd btw... 39686[/snapback] Følte meg presset jeg også og jeg sitter her veldig tidlig på Lørdag'en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jeg følte meg presset til å ta Storkuken, siden jeg sitter her på en fredagskveld og ikke har noe å gjøre... Weird tråd btw... 39686[/snapback] Følte meg presset jeg også og jeg sitter her veldig tidlig på Lørdag'en 39700[/snapback] Ikke press....Sunn fornuft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted February 4, 2006 Report Share Posted February 4, 2006 Jeg følte meg presset til å ta Storkuken, siden jeg sitter her på en fredagskveld og ikke har noe å gjøre... Weird tråd btw... 39686[/snapback] Følte meg presset jeg også og jeg sitter her veldig tidlig på Lørdag'en 39700[/snapback] Ikke press....Sunn fornuft 39708[/snapback] Hvem i F............ tok stork-dagene???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.