Jump to content

2006.02.11 Bolton Wanderers H


Andain

Recommended Posts

bolton.gif

Arsenal - Bolton Wanderers

Highbury, Lørdag 11 Februar klokken 16:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal: Lehmann, Djourou, Senderos, Flamini, Larsson, Fabregas, Diaby, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: Bergkamp, Song, Ljungberg, Pires, Almunia.

 

Bolton Wanderers: Jaaskelainen, Haim, N'Gotty, O'Brien, Gardner, Nolan, Diagne-Faye, Nakata, Stelios, Davies, Jansen. Innbyttere: Vaz Te, Borgetti, Okocha, Hunt, Walker

 

Dommer:

Kommer

 

TV kanaler:

SuperSport 2 SA

SKY Calcio 4

TPS Star

Canal + (Norge/Sverige/Danmark/Finland)

TV8 Turkey ** Opptak

 

TV / Radio streams:

GreatSports Channel (SHTV) PPLive Synacast | PPLive Synacast | SopCast | PPStream | PPStream

ESPN Asia (Hong-Kong) PPLive Synacast | SopCast | PPStream

 

Som vanlig må "http://" fjernes foran linkene når dere skal bruke dem.

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Ashley Cole (skadet)

Pascal Cygan (skadet)

Kerrea Gilbert (skadet)

Sol Campbell (skadet)

Gael Clichy (skadet)

Lauren (skadet)

Robin van Persie (skadet)

Theo Walcott (skadet)

 

Emmanuel Eboue (African Nations Cup)

Kolo Toure (African Nations Cup)

 

Tidligere møter:

Kommer

 

Før avspark:

Kommer

 

Viktig informasjon:

Se egen tråd Radio/TV-Streams for mere informasjon eller dersom du har noen spørsmål rundt TV/Radio streams av kampene. Ikke benytt kamp tråden til stream relaterte innlegg/spørsmål.

 

Kamp tråden skal heller ikke benyttes som en "chat" tråd mens kampen pågår, for dette benyttes tråden Mens kampen pågår hvor man kan diskutere pågående kamper. Anbefaler samtlige til å lese innlegget til Kim i nevnte tråd.

Link to comment
Share on other sites

Å nei dette laget igjen!!!

Vi har slitt voldsomt mot Bolton i år. men på Highbury bør vi klare dette. håper på å ha fått tilbake de spillerne som har vært borte i Afrika for å spille.

Tipper 1-0 Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Denne tror jeg vi kommer til og slite med, etter og ha tapt de kampene som går ann og tape i sesongen i år. men jeg håper at vi kan gje de litt bedre motstand nå, så jeg håper vi stikker av med seieren til slutt. 1-0 pires.

Link to comment
Share on other sites

Guest remi124
Er det ingen av dere som skal å se Arsenal - Bolton ?    Er jeg den eneste? :-| :)

40140[/snapback]

 

Jeg og samboeren min skal over.... Gleder meg noe helt sinnsykt :)

Har ikke vært på kamp siden UEFA-cup finalen, så da er det på tide.

Link to comment
Share on other sites

Spiller vi med de samme 11 og samme innstilling som mot Brum, kan Bolton gjerne få tilbake hele Afrika og halve Europa for alt jeg bryr meg om, de slår IKKE Arsenal sånn som Henry, Adebayor, Flamini(han var god på backen), Daiby og resten spiller for tiden. To Boltontap pr sesong får f*en meg holde. :-|

40859[/snapback]

 

 

Nå er vel Cuntbell skadet for deres del, er han ikke?

Link to comment
Share on other sites

Dette kan vi klare. Selvfølgelig blir dette svært tøft, men vi skal nok klare å, faktisk, kjempe oss til seier. Med en like hissig Mathieu, Adè, Diaby, Fabregas, Djourou osv. som det var mot B'ham så klarer vi dette greit!

Vi må jobbe!

 

Synd at ikke Walcott er klar. Han hadde nok kanskje fått prøvd seg litt her. Men neida... skadene skal ødelegge for oss igjen! Det er rett og slett de som har ødelagt for oss hele denne sesongen... Wenger, spillerne, styret eller noen har ingenting med det å gjøre.. det er skjebnen. Desverre er det vår tur til å få den mot oss!

 

Jeg håper at Diaby, Adebayor og Djourou fortsetter og overbevise. De har vist at de kan bli store i Arsenaltrøya videre. Nå er det vanskelig å si med Adè, ettersom at det ikke er sjelden at spillere storspiller i debutene. Men allikevel. Det var SVÆRT til storspill også! Diaby har vist at han er den nye Vieira i noen kamper nå. Han er sterk, ballsikker og rask. Ikke en dum kombinasjon. Djourou har vist over lang tid nå at han er en av fremtidens menn i forsvaret til Arsenal. Han er kraftig, sterk og pasningsflink...

 

Henry har skuffet meg litt i det siste. På banen er han nesten helt usynlig, helt til kan kanskje kommer frem og gjør noe sykt. Men det er alt for lang tid mellom de "syke" tingene... Jeg er ikke helt fornøyd. Farten har han mistet litt, mener jeg å merke, og han scorer ikke fullt så mye mål lenger. Jeg skal ikke slakte ham helt her, for det fortjener han ikke. Men som sagt.. jeg er skuffet!

 

Jeg håper også at Fabregas fortsetter å være den viktige brikken for laget som han er for tiden, også i dag. Og de her på forumet som ikke vil at han skal starte i dag, bør tenke seg om litt, før de bruker "Edit"-knappen på innlegget deres. Jeg er forsåvidt enig hvis dere tenker på at Boltonspillerne er kraftige og store, og at kanskje lille Cesc er for liten for dem, men uansett så er han faktisk ALT for viktig for laget til å bli benket! Men Francesc har allerede vokst seg til et helt klart 1.valg på midtbanen til Arsenal. Han er ekstremt ballsikker, pasningssikker, han har hele oversikten, og vet alltid hvor han har medspiller, og han mister så og si aldri ballen. Flink og god spiller som kan bli noe stort en dag!

 

Da vi kommer til Laget i dag, så ønsker jeg at det ser slik: ut!

------------------Lehmann--------------------

Flamini-----Djourou-----Senderos----Song

Ljungberg----Diaby-----Fabregas----Reyes

--------Adebayor-----------------------------

----------------------------Henry-------------

 

Jeg tviler sterkt på at dette blir laget: Song kommer nok tvilsomt til å spille, selv om jeg mener at det kan være bedre enn den greie jobben som Larsson gjorde. Jeg tviler også på at Gilberto blir vraket. Men etter den lange rekken med bedervelige kamper nå, så er det nok! Han har tabbet seg ut en gang for mye, og nå ser jeg Diaby og Cesc store nok til å kunne ta over for ham! Jeg håper også at Adebayor starter, selv om jeg tror at Wenger starter en 4-5-1 her, men jeg håper på en tilbaketrukket Adè, og en offensiv Reyes, og kanskje Freddie også!

 

Benken:

Almunia--Larsson--Gilberto--Hleb--Pires

 

Resultatet:

4-3 til Arsenal. Jeg ser egentlig ikkefor meg en målfest.. men det trenger ikke å være vanskelig for laga å putte 7 til sammen. Fort gjort!

 

Målene:

Henry

Adebayor

Reyes

Reyes

Link to comment
Share on other sites

Last 10 Posts [ In reverse order ]Helmik'n

Posted Today, 01:46 PM QUOTE(Parlour @ Feb 12 2006, 12:42 AM)

QUOTE

Resultatet:

4-3 til Arsenal. Jeg ser egentlig ikkefor meg en målfest.. men det trenger ikke å være vanskelig for laga å putte 7 til sammen. Fort gjort

 

 

Så var det det med å bruke edit knappen da

 

 

 

 

 

?

 

Det gir jo overhodet ikke noen mening.

Link to comment
Share on other sites

Last 10 Posts [ In reverse order ]Helmik'n

Posted Today, 01:46 PM QUOTE(Parlour @ Feb 12 2006, 12:42 AM)

QUOTE

Resultatet:

4-3 til Arsenal. Jeg ser egentlig ikkefor meg en målfest.. men det trenger ikke å være vanskelig for laga å putte 7 til sammen. Fort gjort

 

 

Så var det det med å bruke edit knappen da

 

 

 

 

 

?

 

Det gir jo overhodet ikke noen mening.

40879[/snapback]

 

Det skaper mening vettu... jeg tror at det blir 4-3 til oss, og det er vel enough said.. (bare at jeg kanskje sa for MYE etterpå, som skapte forvirring! :-| )

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingene

 

Arsenal: Lehmann, Djourou, Senderos, Flamini, Larsson, Fabregas, Diaby, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: Bergkamp, Song, Ljungberg, Pires, Almunia.

 

Bolton Wanderers: Jaaskelainen, Haim, N'Gotty, O'Brien, Gardner, Nolan, Diagne-Faye, Nakata, Stelios, Davies, Jansen. Innbyttere: Vaz Te, Borgetti, Okocha, Hunt, Walker

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingene

 

Arsenal: Lehmann, Djourou, Senderos, Flamini, Larsson, Fabregas, Diaby, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: Bergkamp, Song, Ljungberg, Pires, Almunia.

 

Bolton Wanderers: Jaaskelainen, Haim, N'Gotty, O'Brien, Gardner, Nolan, Diagne-Faye, Nakata, Stelios, Davies, Jansen. Innbyttere: Vaz Te, Borgetti, Okocha, Hunt, Walker

40898[/snapback]

 

Ikke én defensiv ordentlig spiller på benken :S Jeg frykter at larsson kommer til å slite med fysikken :-|

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas
Lagoppstillingene

 

Arsenal: Lehmann, Djourou, Senderos, Flamini, Larsson, Fabregas, Diaby, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: Bergkamp, Song, Ljungberg, Pires, Almunia.

 

Bolton Wanderers: Jaaskelainen, Haim, N'Gotty, O'Brien, Gardner, Nolan, Diagne-Faye, Nakata, Stelios, Davies, Jansen. Innbyttere: Vaz Te, Borgetti, Okocha, Hunt, Walker

40898[/snapback]

 

Ikke én defensiv ordentlig spiller på benken :S Jeg frykter at larsson kommer til å slite med fysikken :-|

40902[/snapback]

Song er nå tross alt devensiv. Han spilte jo heile forrige sesong på venstre-back! Men eg er enig i at det kunne vert ein midtstoppar på benken.

Link to comment
Share on other sites

hva er det wenger prøver på, tvinge hleb ut av klubben...?

 

pires, ljungberg og bergkamp på benken, men ikke hleb. latterlig...

40903[/snapback]

 

Han tar inn song istedenfor hleb fordi vi trenger en spiller som har en eller annen form for defesive fibre i seg. Videre har Hleb fått endel spillestil imotsetning til f.eks. Bergkamp. Forresten vil ikke hleb ut av klubben, han var bare lei seg fordi han ikke har kunnet bidratt mer til klubben. Det møte han hadde med Hamburg treneren var et vennskapelig møte fordi broren til Hleb spiller i Hamburg. Wenger har i tilegg sagt at han vil beholde Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
hva er det wenger prøver på, tvinge hleb ut av klubben...?

 

pires, ljungberg og bergkamp på benken, men ikke hleb. latterlig...

40903[/snapback]

 

Han tar inn song istedenfor hleb fordi vi trenger en spiller som har en eller annen form for defesive fibre i seg. Videre har Hleb fått endel spillestil imotsetning til f.eks. Bergkamp. Forresten vil ikke hleb ut av klubben, han var bare lei seg fordi han ikke har kunnet bidratt mer til klubben. Det møte han hadde med Hamburg treneren var et vennskapelig møte fordi broren til Hleb spiller i Hamburg. Wenger har i tilegg sagt at han vil beholde Hleb.

40906[/snapback]

 

 

han vil beholde hleb, men foretrekker ljungberg( mr. 0 mål, 0 målgivende), pires(spilt ræva hele sesongen) og bergkamp som var ferdig som toppspiller for godt over ett år siden...

 

morsomt.

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingene

 

Arsenal: Lehmann, Djourou, Senderos, Flamini, Larsson, Fabregas, Diaby, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: Bergkamp, Song, Ljungberg, Pires, Almunia.

 

Bolton Wanderers: Jaaskelainen, Haim, N'Gotty, O'Brien, Gardner, Nolan, Diagne-Faye, Nakata, Stelios, Davies, Jansen. Innbyttere: Vaz Te, Borgetti, Okocha, Hunt, Walker

40898[/snapback]

 

Ikke én defensiv ordentlig spiller på benken :S Jeg frykter at larsson kommer til å slite med fysikken :-|

40902[/snapback]

Song er nå tross alt devensiv. Han spilte jo heile forrige sesong på venstre-back! Men eg er enig i at det kunne vert ein midtstoppar på benken.

40905[/snapback]

 

Song kan spille som en offensiv back, men ikke noe mer. Hva skal vi f.eks. gjøre hvis vi får en skade på en av midtstopperne? Da blir vel kanskje Gilberto dratt ned mens Song kommer inn som anker?

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas
Lagoppstillingene

 

Arsenal: Lehmann, Djourou, Senderos, Flamini, Larsson, Fabregas, Diaby, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: Bergkamp, Song, Ljungberg, Pires, Almunia.

 

Bolton Wanderers: Jaaskelainen, Haim, N'Gotty, O'Brien, Gardner, Nolan, Diagne-Faye, Nakata, Stelios, Davies, Jansen. Innbyttere: Vaz Te, Borgetti, Okocha, Hunt, Walker

40898[/snapback]

 

Ikke én defensiv ordentlig spiller på benken :S Jeg frykter at larsson kommer til å slite med fysikken :-|

40902[/snapback]

Song er nå tross alt devensiv. Han spilte jo heile forrige sesong på venstre-back! Men eg er enig i at det kunne vert ein midtstoppar på benken.

40905[/snapback]

 

Song kan spille som en offensiv back, men ikke noe mer. Hva skal vi f.eks. gjøre hvis vi får en skade på en av midtstopperne? Da blir vel kanskje Gilberto dratt ned mens Song kommer inn som anker?

40908[/snapback]

Det blir nok ein eller annan omrokering viss me får ein midtstoppar skada. Det er derfor eg skulle ønska at anten Connoly eller Muamba satt på benken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...