Jump to content

Julio Baptista.


Guest King Kong

Recommended Posts

Guest King Kong

Julio Baptista va jo linket sterkt til oss sist sommer og har ikke vært noen stor suksess i Real-Madrid.

 

Så jeg tenkte at Wenger kunne prøve seg på han i sommer.

 

Hva synes dere om dette?.

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong
Det hadde vært et bra kjøp hvis han hadde kjøpt han i sommer, men nå har Real ødelagt han.

Han har fått 0 spilletid. Det er ingen vits i å kjøpe vrak gods fra Real madrid.

38118[/snapback]

 

 

Vrakgods!?.

 

Han er jo bare en 23, 24 år, han har jo veldig gode ferdigheter kan spille både midtbane og spiss.

 

Han går sikkert ikke så dyrt heller, så jeg synes Wenger burde slå til i sommer å legge inn et bud på han.

Link to comment
Share on other sites

Ja Julio Baptista kommer sikkert Real Madrid til å selge for en billlig penge i sommer hvis Arsenal tidlig viser sin interesse. Det kan bli en god forsterkning av Arsenalstallen!

:)

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært et bra kjøp hvis han hadde kjøpt han i sommer, men nå har Real ødelagt han.

Han har fått 0 spilletid. Det er ingen vits i å kjøpe vrak gods fra Real madrid.

38118[/snapback]

 

Sannheten er vel at han har til nå startet i 11 kamper i La Liga og 4 kamper i Champions League. Men har nok på ingen måter satt sitt preg på Real Madrid slik han gjorde for Sevilla.

Link to comment
Share on other sites

han kunne vært en lovende spiller, men siden real har ødelagt han, tror jeg ikke no på at det er så lurt og hente han. men vi kan jo prøve og se om han klarer og bli bedre i arsenal-drakten

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror han blir i Real. Han har visst vært en del skadet, men det er også riktig at han ikke har slått til skikkelig.

Nå skal vi jo derimot huske at Real også, som Arsenal, har vært ganske dårlig spillemessig i lengre tid. Bare nå siden juleferien de har forbedret seg egentlig.

 

Jeg tror skipet har gått uansett ang. Baptista.

Det var jo tydelig at han ikke ville til England, så jeg ser ingen vits i at Wenger bruker mer tid på han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror han blir i Real. Han har visst vært en del skadet, men det er også riktig at han ikke har slått til skikkelig.

Nå skal vi jo derimot huske at Real også, som Arsenal, har vært ganske dårlig spillemessig i lengre tid. Bare nå siden juleferien de har forbedret seg egentlig.

 

Jeg tror skipet har gått uansett ang. Baptista.

Det var jo tydelig at han ikke ville til England, så jeg ser ingen vits i at Wenger bruker mer tid på han.

38222[/snapback]

Det var ikke det at han ikke ville til England, men det at hvis han var i Spania et år til ville han få eu-pass og dermed kunne gå til England osv uten å trenge en arb. tillatelse.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke Baptista.. Har stor tro på spissene vi har og Diaby så med mindre vi får han veldig billig så ser jeg helst at Wenger lar være.. Hvertfall når jeg leser rykter om en byttehandel med Ashely og han.. Hadde vært intet mindre enn en latterlig deal for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko
Julio Baptista va jo linket sterkt til oss sist sommer og har ikke vært noen stor suksess i Real-Madrid.

 

Så jeg tenkte at Wenger kunne prøve seg på han i sommer.

 

Hva synes dere om dette?.

38111[/snapback]

the beast kan jo være et godt kjøp, men tror nok vi må smøre oss med tolmodighet når det gjelder nye kjøp. tror uansett at arsenal og arsene kommer til å vise no14 at de har ambisjoner. gleder meg noe jævlig til ch l. å dere som har nevnt guti, han kommer aldri til å bli en gunner!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Var det ikke ett spørsmål om at han kunne få et spansk pass eller noe? At det var det som var grunnen til at han valgte real istedet for arsenal?

 

Uansett så mener jeg at wenger har gjort kjøp i det siste som gjør at hvis vi kjøper Baptista, det vil gjøre adebayor og walcott overflødig og de får ikke så mye spilletid som de hadde ønsket. Da tenker jeg spesielt på Walcot som trenger spilletid for å utvikle seg..

 

Håper ikke wenger kjøper Baptista, ihvertfall ikke hvis vi må bytte han med Ashley Cole. Clichy er vell og bra han men ingen kan sammenlignes med Cole som er engelsk og det er også viktig.. Bra at wenger kjøpte en ung engelsk angriper, selv om de kjøpene med unge engelske spillere ikke har vært en direkte suksees hos arsenal, (pennant,jeffers) men tror at walcott vil være annerledes..

 

Sats på de vi har. Talent har wenger nok av..

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Julio Baptista va jo linket sterkt til oss sist sommer og har ikke vært noen stor suksess i Real-Madrid.

 

Så jeg tenkte at Wenger kunne prøve seg på han i sommer.

 

Hva synes dere om dette?.

38111[/snapback]

the beast kan jo være et godt kjøp, men tror nok vi må smøre oss med tolmodighet når det gjelder nye kjøp. tror uansett at arsenal og arsene kommer til å vise no14 at de har ambisjoner. gleder meg noe jævlig til ch l. å dere som har nevnt guti, han kommer aldri til å bli en gunner!!

38451[/snapback]

 

Å det at Guti aldri blir Gunner er jeg meeget glad for!! Største idioten på jord jo!!!!!

( Har hatet han helt siden Real slo Rosenborg:P )

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke Baptista.. Har stor tro på spissene vi har og Diaby så med mindre vi får han veldig billig så ser jeg helst at Wenger lar være.. Hvertfall når jeg leser rykter om en byttehandel med Ashely og han.. Hadde vært intet mindre enn en latterlig deal for Arsenal!

38288[/snapback]

 

Er Baptista tilgjengelig for en relativ grei sum så er det bare å slå til. Var vel planen til wenger å bruke han som tanks på midtbanen? Og det trenger vi! Uansett, virket som om Wenger brukte all sin tid og energi på å få han forrige sommer, det sier vel litt om det potensiale Wenger ser i han.

 

Link

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...