Jump to content

Europamesterskapet 2008


Evju

Recommended Posts

Guest Van Persie
Det ser imidlertid lysere ut med Sokolowski, Vaagan Moen osv. på vei opp, så vi får jo håpe på at landslaget går mot lysere tider...

37856[/snapback]

 

Sokolowski var en vandrende katastrofe i gårsdagens kamp.

 

 

38421[/snapback]

Kanskje ikke så rart når det var hans første landskamp, og resten av laget spilte dårlig også :D !

 

Må du hakke på alt jeg sier, eller?

38614[/snapback]

 

? Kanke huske å vært så mye i diskusjon med deg før, men jeg må da få lov til å påpeke at Sokolowski var råtten i forrige kamp?

38736[/snapback]

1. Solskjær-tråden? Ringer det noen bjeller?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Det ser imidlertid lysere ut med Sokolowski, Vaagan Moen osv. på vei opp, så vi får jo håpe på at landslaget går mot lysere tider...

37856[/snapback]

 

Sokolowski var en vandrende katastrofe i gårsdagens kamp.

 

 

38421[/snapback]

Kanskje ikke så rart når det var hans første landskamp, og resten av laget spilte dårlig også :P !

 

Må du hakke på alt jeg sier, eller?

38614[/snapback]

 

? Kanke huske å vært så mye i diskusjon med deg før, men jeg må da få lov til å påpeke at Sokolowski var råtten i forrige kamp?

38736[/snapback]

1. Solskjær-tråden? Ringer det noen bjeller?

39617[/snapback]

 

 

Kanskje, men kanke huske i farten hvem jeg diskuterer med i enhver tråd vettø.

Hvis du var en av de som slengte deg på hylekoret om å kalle solskjær for en grisespiller så var du nok en av de jeg var krass mot ja. Du fortjente det nok.

 

Skjønner forresten ikke hvorfor du ikke kommentarer saken her fremfor å krangle om gamle tråder. Ble du tom for argumenter ang. Sokolowski?

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Norge bør ha gode moglegheitar for avansement, men er nok ikkje bedre enn det tredje beste laget i pulja. Likevel er det moglegheiter, men at det blir enkelt trur eg ikkje.

 

Solskjær er og blir en grisespelar. Nesten på linje med Ruud.

39738[/snapback]

 

Kan ikke skjønne hvordan du mener det.

 

Vi har plenty av spillere på vårt lag som er flere ganger mer grisete enn Ole Gunnar...

Link to comment
Share on other sites

Norge bør ha gode moglegheitar for avansement, men er nok ikkje bedre enn det tredje beste laget i pulja. Likevel er det moglegheiter, men at det blir enkelt trur eg ikkje.

 

Solskjær er og blir en grisespelar. Nesten på linje med Ruud.

39738[/snapback]

 

Kan ikke skjønne hvordan du mener det.

 

Vi har plenty av spillere på vårt lag som er flere ganger mer grisete enn Ole Gunnar...

39859[/snapback]

Mulig det. Vi har spelarar som kjem med stygge etterslengar, albuar, grisetaklingar vi og. Akkurat som Ole Gunnar - men han er jo norsk så då kan han ikkje vere grisespelar?

 

Forskjellen er at Solskjær spelar for ein av våre verste rivalar, og sjølvsagt mislikar eg han meir enn våre eigne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...