Jump to content

Modelltog


Eboue

Recommended Posts

Jeg liker veldig godt modelltog, og jeg har hatt en bane for en stund siden, men det ble for liten plass der jeg hadde den, så den ble nedpakket. Men nå holder jeg på å konstruere en ny bane, og den skal bli bra..

 

Så spørsmålet mitt var om hvis det var noen av dere som har/har hatt dilla og visste om noen butikker/nettsteder hvor de selger deler til Märklin modelltog, og hus og andre diverse deler til tog av Faller? Og jeg tar gledelig imot tips om bygging av ting selv...: landskap, trær etc.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også modelltog, men det ble pakket ned sist sommer.

 

Pakket det opp igjen for en uke siden og har nå lagd en skikkelig tøff bane :D

38209[/snapback]

 

Stilig det! Hvilket merke bruker du på skinner/tog, og hvilket merke bruker du på eventuelle hus, trær etc.?

 

btw:

Dnne tråden ble laget hvis det var andre gooners her inne som drev med modelltog og sånt, og hvis det er noen sot trenger idèer, eller vil GI idèer til andre og sånt. Den var ikke bare laget fordi at jeg trengte noen nettsteder der jeg kan se på ting jeg kan kjøpe ting..!

 

Takk forresten for linkene dere la ut, selv om jeg hadde besøkt nesten alle fra før!

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim
Jeg har også modelltog, men det ble pakket ned sist sommer.

 

Pakket det opp igjen for en uke siden og har nå lagd en skikkelig tøff bane :blink:

38209[/snapback]

 

Stilig det! Hvilket merke bruker du på skinner/tog, og hvilket merke bruker du på eventuelle hus, trær etc.?

 

btw:

Dnne tråden ble laget hvis det var andre gooners her inne som drev med modelltog og sånt, og hvis det er noen sot trenger idèer, eller vil GI idèer til andre og sånt. Den var ikke bare laget fordi at jeg trengte noen nettsteder der jeg kan se på ting jeg kan kjøpe ting..!

 

Takk forresten for linkene dere la ut, selv om jeg hadde besøkt nesten alle fra før!

38233[/snapback]

Jeg bruker bare Märklin, men jeg har ikke noen trær, landskap eller lignende da B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også modelltog, men det ble pakket ned sist sommer.

 

Pakket det opp igjen for en uke siden og har nå lagd en skikkelig tøff bane :ph34r:

38209[/snapback]

 

Stilig det! Hvilket merke bruker du på skinner/tog, og hvilket merke bruker du på eventuelle hus, trær etc.?

 

btw:

Dnne tråden ble laget hvis det var andre gooners her inne som drev med modelltog og sånt, og hvis det er noen sot trenger idèer, eller vil GI idèer til andre og sånt. Den var ikke bare laget fordi at jeg trengte noen nettsteder der jeg kan se på ting jeg kan kjøpe ting..!

 

Takk forresten for linkene dere la ut, selv om jeg hadde besøkt nesten alle fra før!

38233[/snapback]

Jeg bruker bare Märklin, men jeg har ikke noen trær, landskap eller lignende da :(

39351[/snapback]

 

Åh....det må du få deg. I begynnelsen kan du gjøre som meg; bygge tunell av et papprør eller liknende! B) Ellers så går det an å lage trær selv, og du kan bygge veier av sandpapir og gul maling. Du kan også dra frem en gammel kasse med lekebiler som du kan bruke, nemlig til biler! ;)

 

Hvis jeg kommer på enda mere sånne enkle ting som du kan lege selv og sånt, så kan jeg legge det ut! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg og broren min har bygd det inn i en vegg som vi bare slipper ned så har vi en togbane på ca.5x3m jernbanesporet er litt lengre da med to tunneler og noen bruer vi har også et fjell, veldig morsomt å holde på med når du får lyst anbefales til de som ikke har det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...