Jump to content

ManagerLeague


Guest mykle

Recommended Posts

Halloen!

 

Er det noen her som spiller ManagerLeague? Knalltøft online managerspill :)

 

Moro om de som er med kunne gitt lyd fra seg her så kunne vi sammenlignet lag, kommet med forslag og utvekslet litt tips.

 

Vil du teste spillet så er det bare å følge linken under. Da skal jeg sende dere en mail og prøve å hjelpe dere i gang ;)

 

Spillet er helt gratis, og registrering er såre enkelt. Det er også en egen chat i spillet samt et forum, så her er det veldig lett å komme i kontakt med andre managere!

 

http://www.managerleague.com/register.pl?ref=1880

Link to comment
Share on other sites

Dette må jeg prøve.... Hvordan er det?

37432[/snapback]

 

det spilles to kamper i døgnet på faste tider. Kl 03 og kl 15. I tillegg kommer det et knippe med cuper. Offisielle og uoffiselle.

 

Følg linken min, så skal jeg sjekke det laget du får og komme med noen tips :) Neste sesong starter på mandag så du er litt heldig nå ettersom du kommer igang på starten av en sesong.

 

Kult da! :huh:

 

Trøbbel med passord? hmmm...har noen andre som har lignende problem...har gitt admin beskjed, og de har hatt noe mail trøbbel men da skal være løst nå...

Link to comment
Share on other sites

Kan du si noe mer om spillet?

37452[/snapback]

 

Ja, hva ønsker du? Det er et online manager spill i rivende utvikling. Spiller er produsert av en nordmann - det er litt kult faktisk. Og gikk fra beta til ferdigstillelse rett før sommeren 2005. Nå er det allerede 5000 managere som har joinet - og det stiger raskt. Moro at et norsk spill kan utfordre andre stooore spill.

 

Det spilles to kamper i døgnet til faste tider. Det er også to faste treninger i forkant av disse kampene. Det spilles 30 seriekamper hver sesong. Hver kamp er en runde, det er 37 runder i en sesong. Kvalik og litt hvile på slutten.

 

Det er også en stor offisiel ligacup med alle lag for div1 - div4. divisjoner under dette har mindre lokale cuper.

 

Du bygger stadion, signerer sponsor kontrakt, kjøper/selger spillere. Og ikke minst trener opp dine egne spillere. Artige og informative kampreferater som gjør det moro å lese om kampen UTEN å vite resultatet på forhånd.

 

Du kan selv velge ditt språk i menyene, norsk eller engelsk.

 

En egen chat hvor du kan prate med alle sammen. Til og med programmeren :) Og et forum hvor alt kan postes og spørres om.

 

Alt dette er gratis og koster ikke en krone :) Skal du spille en bunke med treningskamper innimellom så kan du kjøpe såkalte credits for å spille kamper. 1 credits koster ca 2 kr stykket.

 

Noe mer?...vil da heller bare forslå at du tester det ut litt :)

 

Så snakkes vi. Garanterer at jeg følger opp dere alle om dere bruker linken jeg har lagt ved for da får jeg nemlig beskjed om de som registrerer seg slik at jeg kan finne dere ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor lang tid tok d før du fikk mail?? en av dere der inne?:)

37469[/snapback]

 

mailen kommer raskt, men de som har hotmail har opplevd at mailen har blitt behandlet som SPAM..sjekk søplekassa, eller der hvor slik mail havner..

 

Det er ikke lag med ekte spillere, men du kan selv velge hva laget ditt skal hete. Det samme med spillerne om du vil.

 

Fant du mailen? :)

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg med.....

Hvordan får man det på norsk?

Hva skal jeg gjøre på spillet?

37467[/snapback]

 

 

Heisann!

 

Under options, velg så preferences...gå litt ned på siden, og der vil du kunne velge språk :)

 

Skal sende deg en mail inne i ML som forklarer litt om hvordan du bør begynne. Du har kanskje allerede fått mail av meg? Hva er ditt lagnavn inne i ML?

Link to comment
Share on other sites

Dørjas Crew!

37479[/snapback]

 

Email i ML er sendt. jeg endret språk til engelsk, og fant "prefernces" under "option". så du burde finne den der. Option er menyen som er nesten helt til høyre ved siden av "help".

 

Håper du kan finne den nå :=) Kult navn på laget a!

Link to comment
Share on other sites

Prøver å oppgradere stadion men hvor lan tid er 15 i virkeligheten?

37563[/snapback]

 

Heisann. Det tar 15 runder å oppgradere stadion første gang. Det går 2 runder på et døgn, så da vil det ta ca 7 dager. Siden den bare spilles kamper, og kjøres treninger i ukedagene så blir 7 dager en uke og 2 dager. Ok? Du tjener fort inn igjen det med stadion - smart!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, takk for props på navn! :P Artig det der spillet, men det er et problem, når jeg trøkker teams selection, så ser jeg laget mitt, ferdig oppstilt og sånn, f.eks. john Nordhaug på keeper. Men når jeg skal se på fakta fra kampene så får sipllerne på laget mitt helt ville navn, sånn som Denilson for eksempel.. Skjønner ikke no jeg, HELP Mykle!:P hehe!

 

Artig spill da!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, takk for props på navn! :P Artig det der spillet, men det er et problem, når jeg trøkker teams selection, så ser jeg laget mitt, ferdig oppstilt og sånn, f.eks. john Nordhaug på keeper. Men når jeg skal se på fakta fra kampene så får sipllerne på laget mitt helt ville navn, sånn som Denilson for eksempel.. Skjønner ikke no jeg, HELP Mykle!:P hehe!

 

Artig spill da!

37664[/snapback]

 

 

damn! dette hørtes jo helt villt ut da! Har aldri hørt mo lignende,,,Hvilket kampreferat et det snakk om? Så kan jeg sjekke det jeg også. Vi ordner dette vettu :P Er det virkelig noe helt på trynet så har jeg "hot-linje" til admin :P

 

Bra at du liker spillet - men bare vent til neste uke når sesongen kicker igang - da blir det kult da!!

Link to comment
Share on other sites

Hva heter laget ditt a Mykle??:P Vardal?:P

37669[/snapback]

 

Det er Vartdal FK - ja:) Og har nå sett på saken og sendt den en mail i ML og forklart grunnen. Den var faktisk ganske så grei, ikke noen bug med spillet. Bare det at når du nå nettopp overtok laget som har vært inaktivt en stund så endret ML navnene til norske navn ettersom du valgte "norsk" ved registrering. Virker som det var et brasse lage tidligere med navn som Denilson og etc...

Så når du spiller din første kamp så skal du se at alt er i orden :P

Link to comment
Share on other sites

Hvordan får man sponsord???

37748[/snapback]

 

Når ny sesong starter på mandag så vil du finne flere sponsorer som du velge blant på finans siden under økonomi menyen. Der må du velge en blant flere sponsorer, og de betaler forskjellig utifra hvordan du presterer neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...