Jump to content

ManagerLeague


Guest mykle

Recommended Posts

Hvordan får man sponsord???

37748[/snapback]

 

Når ny sesong starter på mandag så vil du finne flere sponsorer som du velge blant på finans siden under økonomi menyen. Der må du velge en blant flere sponsorer, og de betaler forskjellig utifra hvordan du presterer neste sesong.

37755[/snapback]

Ok

 

 

Bra spill foresten

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye er det vanlig å ha som pris på hjemmekampene for en 6.divisjonsklubb på spillet?

37819[/snapback]

 

hmmm...ikke sikker ettersom jeg startet i div 4 ;) hehe

 

Hvis du ikke har club shop eller restaurant enda så sett disse til minimum. Det tror jeg er 30. Dette for at det ikke skal skremme bort kunde.

Billett prisene kan du da teste litt, men jeg tror du kan sette de til 30 også. Men er faktisk ikke sikker. Prøv deg bare litt frem, også kan du evnt høre med andre som spiller i samme div? Bruk forumet, eller best er kanskje chatten. Der finner du folk hele tiden. MEn mitt forslag er at du setter 30 på alt. Så får du se hvor mange som kommer tatt i betraktning din tilskuer kapasitet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei, ser det er lenge siden denne tråden har vært brukt, men jeg har bare to spørsmål...

1) Hvor mange her spiller managerleague? (regner med at ingen har nøyaktig svar men det kunne vært greit om noen kunne sagt det sånn ca.)

2) Noen som kunne tenke seg å være med i en cup for kun norske arsenal-supportere?

Link to comment
Share on other sites

Jeg registrerte meg akkuratt. navnet på laget er "Hybrid" Ligger sånn ca midt på tabellen. Må komme mer inn i spillet, men er gledelig med på noe hvis noen arrangerer noe!

Hei...

Bra at du ble med, anbefaller deg å sparke/selge en del spillere for å få orden på økonomien, for så å utbygge stadion og hente unge talenter (bare et lite tips)

 

Når det gjelder cup, så arangerer jeg gjerne en, men da må det være noen fler her inne som spiller, så vi får se.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...