Guest Gunnersforever Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Mart poom?? En ny keeper som snart må begynne å bruke briller? Hva er det med Wenger og Keepere? Lehman har ikke vært værst mens han har vært her, men noen bluundere har han gjort uten tvil... Hvem kan vi kjøpe som ikke er alt for gammel eller over toppen? Sebastien Frey ville vært bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Mart poom?? En ny keeper som snart må begynne å bruke briller? Hva er det med Wenger og Keepere? Lehman har ikke vært værst mens han har vært her, men noen bluundere har han gjort uten tvil... Hvem kan vi kjøpe som ikke er alt for gammel eller over toppen? Sebastien Frey ville vært bra 37078[/snapback] Enig i noe av det du sier, men Seaman var en svært god keeper og Lehmann har bevist i år at han duger. Tror ikke keeperplassen er den posisjon som må forsterkes, men heller midbanen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikL Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Enig idet med at det er ikke keeperplassen vi må tenke for mye på nå. Syns også det er greit med Mart Poom som 3.keeper... Midtbanen som sagt er der vi er ''sårest''! ------------------------------------------------ Wayne MONKEY! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikL Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Men hvis Wenger skulle kjøpt en ny keeper, så er jo Leo Franco og Maarten Stekelenburg gode! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Synest Mart Poom har vert en lojal spiller denne tiden han har vert hos oss på lån. En gammel ringrev som sikkert har mye å lære fra seg til unguttene. Trur ikke wenger har signert han med tanke på at han skal overta etter Lehman. Men håper det kommer enda en ny spiller med hansker før neste sesong. Synest det er synd ikke Stack fekk en mulight og to før han blei solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Hvis jeg skulle fått velge ville jeg valgt Sebastien Frey. Fordi jeg ikke ser for meg Mart Poom som 1. keeper på Arsenal de neste Årene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest northbank Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Mart Poom er en god keeper, skal ikke være lei oss for å ha han i klubben.. Keepere er ofte på topp i den alderen! Imponert over hvor stabil Lehmann har vært i år jeg da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 Sorry, men jeg gidder ikke enda en ny keeper- og Frey-tråd. Franskmannen er dessuten langtidsskadd nå. Lehmann på sin side har sluppet inn 16 mål på 22 kamper, fire mål mer enn "verdens beste" Cech, og det med et langt dårligere forsvar foran seg. Stengt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.