Jump to content

skuffet


Guest Thierry ArIon

Recommended Posts

herregud.. ;)  jeg har tenkt å bli medlem.. :blink:  men halve siden er no borte!  :) fiks det da! :D  :P

36846[/snapback]

 

Du kan vel ikke prøve å roe deg ned å fortelle hva som egentlig eg problemet... for det viser jo ikke i dette innlegget hva du vil bli medlem i eller noe....... ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry ArIon
herregud.. :angry:  jeg har tenkt å bli medlem.. :angry:  men halve siden er no borte!  :angry: fiks det da! :angry:  :angry:

36846[/snapback]

Halve siden borte? Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener!

36882[/snapback]

når jeg går inn på siden, bli medlem. da ser jeg halve siden.. her viser jeg dere:

 

 

 

BLI MEDLEM

 

 

 

Bli medlem i Arsenal Norway!

 

Arsenal Norway

Arsenal Norway ønsker alle nye Gooners velkommen som medlemmer. Vi er nå 4050 medlemmer. Vi utgir medlemsbladet The Gunners Post, arrangerer turer til Highbury, deltar på supportercup, selger Arsenal-effekter og mye annet.

 

Kontingent

Kontingenten er kr 175 for medlemmer bosatt i Norge og 250 kr for medlemmer bosatt utenfor Norge. Merk: Dette er norske kroner! Dersom du betaler med annen valuta må du regne om til svenske eller danske kroner. Du kan sette inn beløpet på konto som vist nedenfor og oppgi navn og adresse.

 

The Gunners Post

Dette er medlemsbladet som utgis 6 ganger i året. Det kommer i A4 format. Uansett når i sesongen du melder deg inn i Arsenal Norway, vil du motta 6 utgaver av The Gunners Post. En ny giro for fornying av medlemskapet vil ligge i det 6. bladet.

 

Hvordan bli medlem? Ta kontakt med:

 

Medlemskontakt

 

Epost:

 

kontakt@gunners.no

Petter Randmæl

Telefon:

 

22670897

Adresse: Jens Bjelkesgate 43

Oppgang 1

N-0578 Oslo

Kontonummer Norge 7877 08 27697

Kontonummer Sverige 92 99 81 - 9

Kontonummer Danmark 644 - 1475

__________________________________

åsså ser jeg ikke mer... :blink: d er nokke som er galt der..:S eller er dt mi datamaskin som er tullin..

Link to comment
Share on other sites

__________________________________

åsså ser jeg ikke mer...  :angry: d er nokke som er galt der..:S eller er dt mi datamaskin som er tullin..

36885[/snapback]

Ka meir enn det der treng du?

Link to comment
Share on other sites

__________________________________

åsså ser jeg ikke mer... :angry: d er nokke som er galt der..:S eller er dt mi datamaskin som er tullin..

36885[/snapback]

Ka meir enn det der treng du?

36900[/snapback]

 

Det er vel åpenbart. :angry: ....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...