Jump to content

Dilemma


Ulfagrafr

Skulle eg ha?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eg vandra litt morgontrøytt til den lokale puben for å sjå dagens kamp. Hengte fra meg jakka som vanleg og snudde meg mot bardisken. "huh, ny bartender idag ja" ok, da hjelper det ikkje å si "det vanlige", så eg spurte etter ei flaske pepsi. Dei har diverre ikkje Coca Cola der, og koffein- og sukkeravhengig som eg er må eg i slike nødstilfelle ty til Pepsi. Den koster 29 kr og eg gravde fram 3 tiere. Smalt dei som vanleg på disken så resten av lokale tar eit aldri så lite hopp på barkrakken. Den krona som blir til overs lar eg ligge, dette er vanleg praksis frå mi side.

 

Men, litt seinare blir eg gjort oppmerskom på at denne nye bartenderduden, faktisk er Sc*m fan! Isj, frysningene brer som i kroppen. Eg ser etterlengta på krona som fortsatt ligg på disken. Herrejesuskristus tenkjer eg, eg kan da ikkje gi den vanlege tipsen til han som holder med hatlaget og drittlag nr 1??! Nei, her må eg ta affære tenkte eg og brukte mykje av pausen til å fundere på dette, enn å høyre Semb konkludere med at Arsenal ligg der dei ligg pga den dårlige borteformen.

 

Kva tykkjer dere kara, burde eg vert frekk nok til å "innkassere" krona igjen, eller ville det vært i det frekkaste laget t.o.m mot en Sc*umfan?!?!

Link to comment
Share on other sites

Gjør som jeg alltid pleier når jeg er på pub, lar småpengene ligge igjen uansett hvem som står bak disken.

Gidder ikke å gå med kronestykker i lomma, og føler det er naturlig at de småkronene ligger igjen for servicen man får........men det er bare min mening.

 

Er jo en vanlig norm at man gir fra 10% i tips på restaurant besøk, og at man lar småpengene ligge igjen om man er på pub/bar.

 

Tror likevel ikke noen baksnakker deg om du tok kronestykket tilbake etter noen minutter :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...