Jump to content

FM tråden


the gunners

Recommended Posts

Nå syns jeg det er på tide at Mod poster en tråd hvor forumreglene står på rad og rekke nedover, som alle nye må lese før man poster. Sånne regler som "Søk etter tråden før du lager ny" og "ingen dobbelposting" etc etc... Begynner å gå lei alle disse identiske trådene for alvor nå...

 

;)

Link to comment
Share on other sites

imersludinho, du syter som en liten drittunge hver ENESTE gang noen legger ut en tråd, hvorfor? Hva er vitsen med å syte hele tiden. hvis noen legger ut en tråd, da graver du så langt ned i forumet som du klarer for å finne en tråd som omhandler det samme.

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg det er på tide at Mod poster en tråd hvor forumreglene står på rad og rekke nedover, som alle nye må lese før man poster. Sånne regler som "Søk etter tråden før du lager ny" og "ingen dobbelposting" etc etc... Begynner å gå lei alle disse identiske trådene for alvor nå...

 

;)

36318[/snapback]

 

Jeg er helt enig at retningslinjene bør synliggjøres på forumet. Men en annen ting jeg ikke helt skjønner er poenget med å lage et nytt innlegg i tråden med å dra frem dette til enhver tid. Er det ikke mye enklere å sende en PM enten til personen som har opprettet tråden, eller til en moderator og be dem vurdere dette ? På denne måten slipper vi masse innlegg i tråder hvor dette diskuteres (og akkurat nå bidrar jeg til dette desverre).

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg det er på tide at Mod poster en tråd hvor forumreglene står på rad og rekke nedover, som alle nye må lese før man poster. Sånne regler som "Søk etter tråden før du lager ny" og "ingen dobbelposting" etc etc... Begynner å gå lei alle disse identiske trådene for alvor nå...

 

:D

36318[/snapback]

 

Byn å grin!!!!!

Link to comment
Share on other sites

imersludinho, du syter som en liten drittunge hver ENESTE gang noen legger ut en tråd, hvorfor? Hva er vitsen med å syte hele tiden. hvis noen legger ut en tråd, da graver du så langt ned i forumet som du klarer for å finne en tråd som omhandler det samme.

36340[/snapback]

Selfølgelig graver jeg etter en tråd som omhandler det samme! Nettopp for å diskutere i den eksisterende tråden. Hvis man ikke sier ifra så kommer vi til å ha 3-4 HELT LIKE tråder om hvert eneste emne om et par år.

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg det er på tide at Mod poster en tråd hvor forumreglene står på rad og rekke nedover, som alle nye må lese før man poster. Sånne regler som "Søk etter tråden før du lager ny" og "ingen dobbelposting" etc etc... Begynner å gå lei alle disse identiske trådene for alvor nå...

 

:lol:

36318[/snapback]

 

Byn å grin!!!!!

36430[/snapback]

Kan du forklare meg hva ordet "byn" betyr? Hvis du her prøvde å skrive ordet "begynn", ja da er du ute å kjøre skurtresker på motorveien da...

 

Men hvorfor skal jeg begynne å grine egentlig? Kastet noen en stein i hodet på meg eller sa en eller annen stygge ord til meg på noen måte? Les i innlegget mitt over så får du vite hvorfor jeg kom med dette innlegget!! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Nå syns jeg det er på tide at Mod poster en tråd hvor forumreglene står på rad og rekke nedover, som alle nye må lese før man poster. Sånne regler som "Søk etter tråden før du lager ny" og "ingen dobbelposting" etc etc... Begynner å gå lei alle disse identiske trådene for alvor nå...

 

;)

36318[/snapback]

Jeg er helt enig, og det tror jeg de fleste på forumet er også.

 

Dessuten virker det ikke som om alle vet hva en "sutreunge" er...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Ja, la oss gjøre det når vi har HUNDREVIS! av andre FM-tråder...................................... ;)

37960[/snapback]

Fant to der de spurte om hvordan man koblet til nettverk :ph34r:

38065[/snapback]

Samma det! Det er FM-tråder likevel...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...