Parlour Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Har vi en egen tråd for en turnering vi aldri kommer lenger enn kvartfinalen, bør vi også ha en egen tråd for den cupen vi de siste årene har dominert. Arsenal har under Wenger hatt ett utrolig godt tak på Fa Cupen. Vi har vært i 4 av de 5 siste finalene og vunnet 3 av disse. I tilegg ble Newcastle knust 2-0 i 1998. Arsenal ble slått ut av Man U i semifinalen i 2004 og i 1999 hvis jeg ikke hukser helt feil. ( Straffebom av Bergkamp som vel også var hans siste straffe for Arsenal) Arsenal har sammen med Man U flest finaler med 16 sålangt. Når det gjelder antall finale seire leder Man U med 11, men Arsenal er iferd med å spise opp forspranget under Wenger og ligger nå kun 1 bak med 10. Arsenal kom godt igang igjen iår, mens våre venner Tottenham leverer som forventet. Satser på en grei trekning i 4 runde da kamp programmet blir meget tett fremover med Carling Cup, PL og CL. Hva forum deltagerne om FA Cupen? Personlig synes jeg den har utrolig mye sjarm. Jeg kjenner jeg har litt trøbbel med å mobilisere like mye for en 3 runde kamp mot Cardiff som en PL lamp. Men allikevel er cupen stor. I Norge så er det en kunstig blest rundt cupen, men i England er faktisk folk fanatisk opptatt av cupen. Det er årets høydepunkt. For de genuine supporterne er FA Cupen viktigere enn Europ cupene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 En ting er sikkert... Vi slipper å ''bekymre'' oss for å trekke Tottenham! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 tipper vi møter Burton Albion i neste runde... De kan bli en hard nøtt å knekke. Selv ikke Solskjær klarte d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highbury Hero Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 En ting er sikkert... Vi slipper å ''bekymre'' oss for å trekke Tottenham! 34304[/snapback] Bekymrer meg ALDRI for å trekke Tottenham...! Tvert imot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henry Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 har egentlig ikke noen ønsker om hvem vi bør få i neste runde. men det hadde vært fint om burton slo united, og vi fikk dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 har egentlig ikke noen ønsker om hvem vi bør få i neste runde. men det hadde vært fint om burten slo united, og vi fikk dem. 34331[/snapback] Da du jo et ønske da......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockyRocastle Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 har egentlig ikke noen ønsker om hvem vi bør få i neste runde. men det hadde vært fint om burten slo united, og vi fikk dem. 34331[/snapback] Jeg håper vi trekker Chelsea på Highbury. En seier her vil bli et vendepunkt og et boost for spillerene.. BRING ON THE CHELSEA BASTARDS!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highbury Hero Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 har egentlig ikke noen ønsker om hvem vi bør få i neste runde. men det hadde vært fint om burten slo united, og vi fikk dem. 34331[/snapback] Jeg håper vi trekker Chelsea på Highbury. En seier her vil bli et vendepunkt og et boost for spillerene.. BRING ON THE CHELSEA BASTARDS!!!! 34335[/snapback] Chelsea kan vi ta senere i turneringa. La gutta få spille på seg litt selvtillit! Derfor litt synd at vi ikke kan få Tottene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 synes det var deilg at toten håndballklubb ble slått ut, høydepunktet sålangt i sesongen utd går nok videre jeg håper også vi trekker chelsea for dem slår vi!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Da ble det Bolton borte. Tøff kamp det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Komplett trekning for 4 runde ser slik ut: Stoke City/Tamworth vs Barnsley/Walsall Cheltenham Town/Chester City vs Newcastle United Coventry vs Nuneaton Borough/Middlesbrough West Bromwich Albion/Reading vs Torquay/Birmingham Portsmouth vs Liverpool Leicester vs Southampton Bolton Wanderers vs Arsenal Aston Villa vs Port Vale Brentford vs Sunderland Manchester City vs Wigan/Leeds United Millwall/Everton vs Chelsea Preston North End vs Crystal Palace West Ham vs Blackburn Colchester vs Derby County Charlton vs Leyton Orient Wolves vs Burton/Manchester United Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highbury Hero Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Da ble det Bolton borte. Tøff kamp det! 34343[/snapback] Ingen god trekning for oss dette... Men nå er det jaggu meg på tide at vi tar med oss en seier hjem fra RS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockyRocastle Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 DRØMMETREKNING!! Vi får endelig mulighet til å revansjere den pateiske forestillingen før jul!! Faye og Diouf er herved advart!! Hilsen David Rocastle som håper stolpene er snillere mot oss denne gangen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fabregas Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Då er det på tide med ein skikkelig revansje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Knall tøff trekning. Men blir spennende. Artig å se den positive stemningen på forumet etter Henry sa han skulle bli. Fra at alt var trist og jævlig skal vi plutselig knuse Chelsea og Bolton og det som er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Bolton er eit av dei laga eg misliker i premier league. Og arsenal har som vane å slite i kampane mot dei. Hadde smakt godt å slått dei ut av fa-cupen i år og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Ingen ønsketrekning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Blir ikke enkelt dette mot Bolton med sine skitne triks, lange baller og tøff spillestil. Men Arsenal har en bra rekke i FA cupen og jeg tror vi får revansje fra ligatapet sist og banker dem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 9, 2006 Author Report Share Posted January 9, 2006 Arsenal will play Bolton in FA Cup Fourth Round Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Jaja, så fekk vi ikke akkuratt noen walk over i denne runden, Bolten borte kommer til å bli en vanskelig kamp trur eg, men har tru på seier. Hva trur dere? Uten om møter bla. liverpool Portsmouth, og chelsea skal spille borte mot Everton/Millwall. Er det noen som har fått med seg hva tid kampene går? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Jaidi, Faye, Jay-jay og Diouf er alle i afrika.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 9, 2006 Author Report Share Posted January 9, 2006 Er det noen som har fått med seg hva tid kampene går? 34413[/snapback] 28. januar eller 29. januar Når på dagen vet jeg ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Vi sliter aaaltid mot Bolton..Likte ikke dette her. Er det èn manager i PL som vet hvordan han skal hanskes med tekniske og hurtige spillere er det Big Sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Vi sliter aaaltid mot Bolton..Likte ikke dette her. Er det èn manager i PL som vet hvordan han skal hanskes med tekniske og hurtige spillere er det Big Sam. 34425[/snapback] Vi kunne knapt fått verre motstander! Håpet er at Fabregas & Co får så pass fart på kula at Bolton-spillerne ikke kommer så ofte inn i kroppen på Arsenalspillerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Imers, trenger ikke lege ut linker fra arsenal.com alle leser der likevel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.