4145 Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Arsenal er visstnok interessert i å kjøpe Liverpoolfloppen Alou Diarra som nå spiller i Lens. Høres spennende ut.. Og hva hadde vel ikke vært mer digg enn hvis Diarra slo skikkelig til i Arsenal og Liverpool hadde driti seg ut? Herlig etter min mening Link:http://www.4thegame.com/club/afc/news/183104/gunners_target_diarra.html http://football.guardian.co.uk/News_Story/....html?gusrc=rss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Vil.. Ikke.. ha.. Alou Diarra!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 Er ikke sikker på om dette er rette mannen for Arsenal, men han blir sikkert ikke så dyr...så kanskje er han verdt et forsøk. Et talent var han iallefall, kanskje kan Wenger få ut potensialet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henry Posted January 6, 2006 Report Share Posted January 6, 2006 tja, høres innteresang ut,men holder han nivået til arsenal? vi får se, men han er sikkert god og han høres veldig innteresang ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ashleycole Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 eg vill heler ha gravesen men vis wenger mener diarra er god nokk så er han god nåk det er det ingen grunt til å diskutere!! WERNGER= Best manager ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 25, 2006 Report Share Posted July 25, 2006 Gjør ikke noe for meg om han kommer! http://www.worldfootballers.com/news.php?id=14396 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_tage Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 Hvis Diarra kommer, kommer han til og bli en Benke-varmer ( benke-sliter). Så spar heller de pengene vi bruker på han, til en større spiller Feks: Torres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 Bruk heller pengene på yaya så får vi råd til en midtstopper som vi så sårt trenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Link to comment Share on other sites More sharing options...
RFM3000 Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Nå som det ser ut til at Reyes forsvinner så bør vi få noen millioner pluss The Beast fra Real madrid så får vi hvertfall enn spiller som eventuellt kan trekkes ned på midtbanen siden vi har mye offensive spillere men tynnere på midten. Tror The Beast passer i england å siden reyes har hjemlengsel så er det ei grei løsning.Hva synes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Nå som det ser ut til at Reyes forsvinner så bør vi få noen millioner pluss The Beast fra Real madrid så får vi hvertfall enn spiller som eventuellt kan trekkes ned på midtbanen siden vi har mye offensive spillere men tynnere på midten. Tror The Beast passer i england å siden reyes har hjemlengsel så er det ei grei løsning.Hva synes dere? Jeg synes at bortkjemte drittunger av noen fotballspillere bør få seg en lærepenge. Det skal ikke være lov å bare gå ut i media og ønske klubbskifte, dersom man ønsker å bytte klubb. Hadde det ikke vært for at det er så helvetes mye penger på spill så hadde jeg ønsket å se Cole og evt Reyes (må sjekke om dette faktisk stemmer først) råtne litt på b-laget. Når skal spillere begynne å respektere sine avtaler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Nå som det ser ut til at Reyes forsvinner så bør vi få noen millioner pluss The Beast fra Real madrid så får vi hvertfall enn spiller som eventuellt kan trekkes ned på midtbanen siden vi har mye offensive spillere men tynnere på midten. Tror The Beast passer i england å siden reyes har hjemlengsel så er det ei grei løsning.Hva synes dere? Jeg synes at bortkjemte drittunger av noen fotballspillere bør få seg en lærepenge. Det skal ikke være lov å bare gå ut i media og ønske klubbskifte, dersom man ønsker å bytte klubb. Hadde det ikke vært for at det er så helvetes mye penger på spill så hadde jeg ønsket å se Cole og evt Reyes (må sjekke om dette faktisk stemmer først) råtne litt på b-laget. Når skal spillere begynne å respektere sine avtaler? Det var bare et rykte om at Reyes ville skiftet klubb, han ble feilsitert..... http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+to+Real+Madrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Nå som det ser ut til at Reyes forsvinner så bør vi få noen millioner pluss The Beast fra Real madrid så får vi hvertfall enn spiller som eventuellt kan trekkes ned på midtbanen siden vi har mye offensive spillere men tynnere på midten. Tror The Beast passer i england å siden reyes har hjemlengsel så er det ei grei løsning.Hva synes dere? Jeg synes at bortkjemte drittunger av noen fotballspillere bør få seg en lærepenge. Det skal ikke være lov å bare gå ut i media og ønske klubbskifte, dersom man ønsker å bytte klubb. Hadde det ikke vært for at det er så helvetes mye penger på spill så hadde jeg ønsket å se Cole og evt Reyes (må sjekke om dette faktisk stemmer først) råtne litt på b-laget. Når skal spillere begynne å respektere sine avtaler? Det var bare et rykte om at Reyes ville skiftet klubb, han ble feilsitert..... http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+to+Real+Madrid Det er nettopp dette jeg hadde en mistanke om og derfor jeg skrev at man må sjekke om det faktisk stemmer først i parentes, men det gjelder likevel mange spillere, inkl. Cole Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorpheuZ Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Ser ut som han (heldigvis) havner i Roma. http://www.footballissue.com/index.php/200...-roma-move.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Helt enig. Appiah er råsterk og god spiller. Vet ikke helt hvor gammel han er men han er en kriger. Yaya er ung og lovende og også sterk. jeg ville valgt Appiah eller Yaya. Ingen er så veldig dyre som Diarra hadde vært Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted August 3, 2006 Author Report Share Posted August 3, 2006 Håper arsenal heller kjøper Appiah Helt enig. Appiah er råsterk og god spiller. Vet ikke helt hvor gammel han er men han er en kriger. Yaya er ung og lovende og også sterk. jeg ville valgt Appiah eller Yaya. Ingen er så veldig dyre som Diarra hadde vært Dyre? Er vel ikke akkurat noen svimlende summer det snakkes om i forbindelse med Diarra her da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.