Jump to content

Stadium tours..


Sindre

Recommended Posts

Nokon som har vært på omvisning på highbury i regi av klubben? Og ikkje supporterklubben sine omvisningarar.

 

I tilfelle, kor lang tid tar ca. ei slik omvisning?

33574[/snapback]

Jeg har vært med på en slik en omvisning og den varte i ca 1 t og 30 min

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har vært på omvisning på highbury i regi av klubben? Og ikkje supporterklubben sine omvisningarar.

 

I tilfelle, kor lang tid tar ca. ei slik omvisning?

33574[/snapback]

Jeg har vært med på en slik en omvisning og den varte i ca 1 t og 30 min

33575[/snapback]

 

Var denna omvisninga bra da? mye kosta det?

 

(Kan det stemme at bilettene skal koste 72£ på Emirates Stadium? (dette skal visst være en "normalpris, altså blant de billigste bilettene)

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har vært på omvisning på highbury i regi av klubben? Og ikkje supporterklubben sine omvisningarar.

 

I tilfelle, kor lang tid tar ca. ei slik omvisning?

33574[/snapback]

Jeg har vært med på en slik en omvisning og den varte i ca 1 t og 30 min

33575[/snapback]

 

Var denna omvisninga bra da? mye kosta det?

 

(Kan det stemme at bilettene skal koste 72£ på Emirates Stadium? (dette skal visst være en "normalpris, altså blant de billigste bilettene)

33597[/snapback]

 

Prisnivået på billettane på ashburton grove skal vere ca. likt som på highbury. I vertfall første sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har vært på omvisning på highbury i regi av klubben? Og ikkje supporterklubben sine omvisningarar.

 

I tilfelle, kor lang tid tar ca. ei slik omvisning?

33574[/snapback]

Jeg har vært med på en slik en omvisning og den varte i ca 1 t og 30 min

33575[/snapback]

 

Var denna omvisninga bra da? mye kosta det?

 

(Kan det stemme at bilettene skal koste 72£ på Emirates Stadium? (dette skal visst være en "normalpris, altså blant de billigste bilettene)

33597[/snapback]

 

 

Omvisningen var mega bra og

her

finner du /dere mere info rundt omvisningen ;)

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har vært på omvisning på highbury i regi av klubben? Og ikkje supporterklubben sine omvisningarar.

 

I tilfelle, kor lang tid tar ca. ei slik omvisning?

33574[/snapback]

Jeg har vært med på en slik en omvisning og den varte i ca 1 t og 30 min

33575[/snapback]

 

Var denna omvisninga bra da? mye kosta det?

 

(Kan det stemme at bilettene skal koste 72£ på Emirates Stadium? (dette skal visst være en "normalpris, altså blant de billigste bilettene)

33597[/snapback]

 

Omvisningen var mega bra og

her

finner du /dere mere info rundt omvisningen ;)

33624[/snapback]

 

Ok, bra da.. Skal nedover nå snart, og da skal jeg ta en sånn omvisnig ass, siste fravell med Highbury =)

Link to comment
Share on other sites

En slik omvisning er absolutt å anbefale. Her får du med deg Marble Halls, noe av pokalsamlingen, pressrommet, garderobene, innbytterbenken, m.m. Til slutt får du en tur på museet på North Bank.

 

Husker ikke prisen, tror det var et par pund.

 

Med litt flaks treffer du også på noen kjente personligheter. Jeg "møtte" Vic Akers, Ken Friar og David Dein.

Link to comment
Share on other sites

Husker ikke prisen, tror det var et par pund.

 

33634[/snapback]

Her er prisene på omvisnigen med tur i museet på North Bank og bare museet på North Bank'

PRICES

......................................................... Museum and Tour.................Museum only

Adults .......................................................£10......................................£4

Junior (under 16) /OAP's..............................£5......................................£2

Family Ticket (2 adults & 2 children)..............£25....................................£10

Bondholders................................................£4....................................FREE

Group Rate (10 or more)..............................£5 pp................................. £2 pp

Junior Gunners..............................................£2.......................................£1

Children Group Rate (10 or more)...................£3......................................£2

Link to comment
Share on other sites

Er dette noko som kan ordnast gjennom suporterklubben , ved eventuelt fellesturer ? Tenkte eg skulle ned å sjå Arsenal - totten, såg den var satt opp som fellestur.

33713[/snapback]

På alle fellesturer er omvisning på Highbury inkl. i prisen etter hva jeg har forstått.

Link to comment
Share on other sites

jeg tror kansje at det blir et par pund biligere for billetter på emirates siden det er plass til 60000 :D

33926[/snapback]

 

Beklager Faberegas, i henhold til markedskreftene, og ikke minst grådighetskulturen som for tiden dominer engelsk fotball, tviler jeg på det. :P

Link to comment
Share on other sites

Skal selvsagt over til Emirates og prøve å få en omvisning der neste sesong og lurte derfor på en ting; Hvordan bestiller man slike Stadium Tours? Kan man kjøpe det i Arsenal-shopen når man er der eller må man ringe på forhånd??

 

(Har vært på Highbury, men glemte å få med meg en omvisning der. Visste ikke at det var slik da)

Link to comment
Share on other sites

Skal selvsagt over til Emirates og prøve å få en omvisning der neste sesong og lurte derfor på en ting; Hvordan bestiller man slike Stadium Tours? Kan man kjøpe det i Arsenal-shopen når man er der eller må man ringe på forhånd??

 

(Har vært på Highbury, men glemte å få med meg en omvisning der. Visste ikke at det var slik da)

34623[/snapback]

 

Her kan du booke stadium tour online, på highbury vel og merke. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nokon som har vært på omvisning på highbury i regi av klubben? Og ikkje supporterklubben sine omvisningarar.

 

I tilfelle, kor lang tid tar ca. ei slik omvisning?

33574[/snapback]

Jeg har vært med på en slik en omvisning og den varte i ca 1 t og 30 min

33575[/snapback]

 

Var dette inkludert turen på museumet? Skal rekke eit fly skjønner du. Har forstått det slik at besøket på museumet er sist på programmet for omvisninga.

Link to comment
Share on other sites

jeg tror kansje at det blir et par pund biligere for billetter på emirates siden det er plass til 60000 :lol:

33926[/snapback]

 

Beklager Faberegas, i henhold til markedskreftene, og ikke minst grådighetskulturen som for tiden dominer engelsk fotball, tviler jeg på det. ;)

33929[/snapback]

Jaja. kamp skal jeg jo på uansett hvor mye det koster, så det er ikke noe vi kan gjøre med det.

Klubben må jo betale lånet også :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...