Jump to content

Marco Ne


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Beelzebot:

 

I tråden: "Arsene Wenger, trodde du virkelig..., " så skrev du om den dype krisen, og der skrev du bl.a:

 

det eneste som kan snu trenden er et par nye klassespillere som kan gå rett inn på laget.

 

Så dette er en klassespiller som går inn i laget å løfter laget, eller er dette nok en spennende spiller med masse talent som har kvaliteter til å bli en meget god og stabil spiller i fremtiden??

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Beelzebot:

 

I tråden: "Arsene Wenger, trodde du virkelig..., " så skrev du om den dype krisen, og der skrev du bl.a:

 

det eneste som kan snu trenden er et par nye klassespillere som kan gå rett inn på laget.

 

Så dette er en klassespiller som går inn i laget å løfter laget, eller er dette nok en spennende spiller med masse talent som har kvaliteter til å bli en meget god og stabil spiller i fremtiden??

33730[/snapback]

 

yaya... get it? :)

 

jeg mener yaya er en klassespiller som kan gå rett inn på laget. han har imponert meg voldsomt de gangene jeg har sett han i år. sterk, god defensivt, rask, meget god med ballen og et suverent overblikk og pasningsfot. herlig spiller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...