Roar Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Hvis noen ønsker GMail så har jeg en bunke invites. Send meg en PM med mailadressen din, så skal jeg sende en til deg. Roar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Henger meg på Roars tilbud fra februar! Send PM med epostadressa di dersom du ønsker Gmail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Jeg vet ikke hva en Gmail er jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Gmail? forklaring, takk! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Broderen har det. Jeg tror at det er en nesten vanlig mail, bare at det er sånn 2 Gigabyte plass på den. Ganske smart ting egentlig. (ikke hør akkurat på meg på hvor stor plassen er. Men det er iallefall opp til 1-5 giga eller noe sånt..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted October 11, 2005 Report Share Posted October 11, 2005 Stemmer det Helmik,jeg fikk den i går og den er meget bra. Takk Roar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.