Jump to content

Ny(e) stopper(e)?


Guest Young Gun

Hvem kunne hevdet seg i Arsenal?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Young Gun

Hvis vi nå på liv og død må skaffe oss ny stopper, hvem kan da være makker til sol?

Personlig syns jeg Toure bør få flere sjanser ettersom at vi vet hva han står for med en solid debutsesong som stopper.

Men en type som Lucio og Dellas ville jeg ikke sagt nei takk til!

Tror en av de to kunne danne et fryktinngytende stopperpar med sol campbell ;) ...eller de andre på listen.

Noen av disse navnene har dere nevnt i forumet fra før av og andre har vært i arsenals søkelys tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ingen ny midtstopper, men en keeper i verdensklasse... Hva med AC Milans Dida!? Det brer usikkerhet i hele laget når vår keeper gjør tabber gang på gang.

1876[/snapback]

 

 

Helt enig i at vi trenger en ny keeper i verdensklasse men vi trenger også en ny stopper med alle skadene til Campbell og alle blemmene til Kolo.

Selv mener jeg at Lucio ville være det beste alternativet fordi han er såpass bunnsolid og rask.

Wenger har mye penger så det ville ikke forundre meg om vi snart finner en ny stopper i verdensklasse tassenes rundt oppe i Nord london.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ingen ny midtstopper, men en keeper i verdensklasse... Hva med AC Milans Dida!? Det brer usikkerhet i hele laget når vår keeper gjør tabber gang på gang.

1876[/snapback]

 

Vi trenger nok begge deler, men å sjå Dida komme til Arsenal ville nok fått meg til å felle eit par gledestårer.

Men vi må vere forsiktig, vi må passe på å sjå kem som vil komme godt inn i klubben.

Lucio e eit lam av natur, sjølv om han e ein "harding" på bana og skal visst vere godt likt av alle.

Mens Kompany han eit dårlig rykte med seg om å vere dårlig til å finne seg tilrette i allt han kjem til.

Skal visst ha hatt litt problem i klubben sin før i historia.

Men kor mykje blir prislappen på Kompany eigentleg? :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Tror rett og slett Dellas er en mann å samle på! hvis vi kjøper kompany tror jeg vi går i "senderos" fellen, ved å kjøpe et talent..We need world class!!!

Link to comment
Share on other sites

Dellas er oppskrytt. Typisk mesterskapspiller som gjør det knallbra, men som ikke får til noe som helst etter det. Kan ikke huske at han dominerte noe særlig da vi møtte Roma på Olimpico for et par år siden men,(ja det er et dårlig argument). Dessuten hadde han 9 spillere med seg i det Hellas forsvaret, så at han gjorde det bra er vel ikke så rart da.

Link to comment
Share on other sites

Nå kan vi jo få en spiller som er keen på å spille for oss helt gratis nemlig Koffour og da kan vi jo kjøpe Kompany for da har vi jo en erfaren stopper også kan Kompany bli en stjernespiller for oss etter hvert som stopperne våre blir for gamle og begynner og legge opp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...