Guest Young Gun Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Hvis vi nå på liv og død må skaffe oss ny stopper, hvem kan da være makker til sol? Personlig syns jeg Toure bør få flere sjanser ettersom at vi vet hva han står for med en solid debutsesong som stopper. Men en type som Lucio og Dellas ville jeg ikke sagt nei takk til! Tror en av de to kunne danne et fryktinngytende stopperpar med sol campbell ...eller de andre på listen. Noen av disse navnene har dere nevnt i forumet fra før av og andre har vært i arsenals søkelys tidligere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Hvis vi skal kjøpe en rutinert stopper må det bli Dellas. Men som jeg har nevnt før mener jeg Kompany hadde vært det beste kjøpet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Kompany blir verdens beste om noen år! men tror vi trenger verdens beste nå..(Ryan Jarvis har jeg hørt er en god spiller! men han er vel spiss?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernille Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Vi trenger ingen ny midtstopper, men en keeper i verdensklasse... Hva med AC Milans Dida!? Det brer usikkerhet i hele laget når vår keeper gjør tabber gang på gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Kompany blir verdens beste om noen år! men tror vi trenger verdens beste nå..(Ryan Jarvis har jeg hørt er en god spiller! men han er vel spiss?) 1874[/snapback] joa hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted February 27, 2005 Report Share Posted February 27, 2005 Vi trenger ingen ny midtstopper, men en keeper i verdensklasse... Hva med AC Milans Dida!? Det brer usikkerhet i hele laget når vår keeper gjør tabber gang på gang. 1876[/snapback] Helt enig i at vi trenger en ny keeper i verdensklasse men vi trenger også en ny stopper med alle skadene til Campbell og alle blemmene til Kolo. Selv mener jeg at Lucio ville være det beste alternativet fordi han er såpass bunnsolid og rask. Wenger har mye penger så det ville ikke forundre meg om vi snart finner en ny stopper i verdensklasse tassenes rundt oppe i Nord london. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jon-Halvor Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Chivu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xer0ckz Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Vi trenger ingen ny midtstopper, men en keeper i verdensklasse... Hva med AC Milans Dida!? Det brer usikkerhet i hele laget når vår keeper gjør tabber gang på gang. 1876[/snapback] Vi trenger nok begge deler, men å sjå Dida komme til Arsenal ville nok fått meg til å felle eit par gledestårer. Men vi må vere forsiktig, vi må passe på å sjå kem som vil komme godt inn i klubben. Lucio e eit lam av natur, sjølv om han e ein "harding" på bana og skal visst vere godt likt av alle. Mens Kompany han eit dårlig rykte med seg om å vere dårlig til å finne seg tilrette i allt han kjem til. Skal visst ha hatt litt problem i klubben sin før i historia. Men kor mykje blir prislappen på Kompany eigentleg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Jeg vil ha enten Chivu eller King, eller aller helst begge 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Tror rett og slett Dellas er en mann å samle på! hvis vi kjøper kompany tror jeg vi går i "senderos" fellen, ved å kjøpe et talent..We need world class!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Dellas er oppskrytt. Typisk mesterskapspiller som gjør det knallbra, men som ikke får til noe som helst etter det. Kan ikke huske at han dominerte noe særlig da vi møtte Roma på Olimpico for et par år siden men,(ja det er et dårlig argument). Dessuten hadde han 9 spillere med seg i det Hellas forsvaret, så at han gjorde det bra er vel ikke så rart da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Lucio og kompany hadde vært perfekt. Men det er vel lite sannsynlig at vi har råd til begge. Lucio trenger ikke diskuteres om er god nok. Lucio går rett inn på alle lag. Lucio hadde full kontroll på Henry og det sier sitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 Kompany og King. Dellas hvis vi skal ha en litt eldre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 Nå kan vi jo få en spiller som er keen på å spille for oss helt gratis nemlig Koffour og da kan vi jo kjøpe Kompany for da har vi jo en erfaren stopper også kan Kompany bli en stjernespiller for oss etter hvert som stopperne våre blir for gamle og begynner og legge opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted March 14, 2005 Report Share Posted March 14, 2005 Vi burde kjøpe King han er en veldig god. tror han kunne blitt en perfekt makker til Sol Campbell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jensemann Posted March 15, 2005 Report Share Posted March 15, 2005 Håper på venstrebente Chivu, men tror også at Mexes ville vært meget bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 håper vi får inn en klippe i forsvar og en suveren keeper. det trenger vi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.