Jump to content

Zokora?


Guest Tobias

Recommended Posts

sp3_01.jpg

 

News of the World linker oss i dag til den 24 år gamle midtbanespilleren Didier Zokora, som til daglig spiller i St Etienne. Zokoras agent sier at; "Arsenal holder et godt øye med Didier og jeg vet at Wenger liker han godt".

 

Chelsea og Man Utd skal vist nok også være interessert i midtbanespilleren som er verdsatt til £10 mill, men det er fra Man Utd vi skal få hardest konkurranse om spillerens signatur.

 

Det er heller ikke til å skuffe under teppet at å snappe en spiller foran rødnese hadde ikke vært å forakte (sett at spilleren slo til da selvfølgelig).

 

 

Høres spennende ut dette, men personlig ser jeg heller at vi henter Yaya Toure til klubben.

Link to comment
Share on other sites

ingen engelsk spiller er god nok til å inneha den midtbane rollen. da er det bedre å bruke pengene og satse på en god midtbanespiller fra et annet land. de eneste som kunne vært aktuelle for oss på midtbanen er gerrard og lampard, men alle vet jo at det er umulig å få tak i dem. dessuten så er det billigere å kjøpe fra andre land, enn spillere fra andre pl klubber.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest northbank

Vet ikke om Gilles er den beste scouten i verden.. Men vi trenger virkelig ikke en ny Remi Garde eller

Gilles Grimandi.. Sånne typer som bare blir løpendes i mellom!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har benektet det, men det kan jo være kun fordi han vil prøve å få jobbe i fred mot å få kloa i han. Zokora er veldig god og jeg tror han ville vært en veldig solid forsterkning!

 

Og Grimandi er en god scout, det er jeg ikke i tvil om! Savner Grimandi og Garde-tiden....

Link to comment
Share on other sites

Vist vi kjøper denne fyren i januar så forsvinner han jo til dette afrika mesterskapet ,og når han kommer tilbake så er det knapt kamper igjen av sesongen for han til å lære det engelske spillet.med andre ord,han blir ikke en forsterkning for laget denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Vist vi kjøper denne fyren i januar så forsvinner han jo til dette afrika mesterskapet ,og når han kommer tilbake så er det knapt kamper igjen av sesongen for han til å lære det engelske spillet.med andre ord,han blir ikke en forsterkning for laget denne sesongen!

33665[/snapback]

 

 

Dette har jeg liten tro på skal bli en signing av..

Link to comment
Share on other sites

er ikke noe tvil at om at han er god hvert fall...

 

håper vi henter han uansett jeg før man u gjør det..

 

dette du kommer til og lese nå hadde hvert fall hvert super skandale!!!!

 

Arsenal shock move for Liverpool reject Diarra

tribalfootball.com - January 5, 2006

 

Arsenal are planning a move for former Liverpool midfielder Alou Diarra.

The Guardian says Gunners boss Arsène Wenger is weighing up an unexpected £5m transfer move for the Liverpool reject this month. Diarra is seen as a midfielder considered capable of filling Patrick Vieira's boots.

 

 

The 24-year-old was Gérard Houllier's first signing at Anfield in 2002 but featured only once before being farmed out on loan to Le Havre, Bastia and Lens, where he now plays.

 

Although Wenger stated on Monday that he was "more focused on developing [Arsenal's] young players", he did say: "If I find a player, we'll do it." That non-committal position seemed to be supported yesterday when the former Arsenal midfielder Gilles Grimandi, now a European scout for Wenger, declared an interest in French players.

 

"I have been travelling a lot these days, to nearly every country," said Grimandi. "But there are a lot of great players in Ligue 1 in France. We may propose a contract to a midfielder who plays there."

 

Diarra isn't Cup-tied from the Champions League this season, adding to his attraction

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...