Bisk Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 usikker på hvor jeg skulle poste denne tråden så jeg prøvde her.. lurer på hva proffene spiser? når de spiser? husker jeg leste en artikkel om sjokolade spising etter kamp... wenger hadde tatt over, og arsenal hadde vunnet en kamp å gutta ville feire med sjokolade, men wenger stoppet visst dette. tror kosthold er like viktig som treningen i fotball. iallefall viktig, så fint visst noen har "innside information" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 hvorfor prater vi om sykdommer, kosthold og mat på et arsenal forum? det vi egentlig skulle prate om er FOTBALL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 hvorfor prater vi om sykdommer, kosthold og mat på et arsenal forum?det vi egentlig skulle prate om er FOTBALL! 27123[/snapback] På Off topic kan man prate om hva som helst!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 På old stankford får man visst ertesuppe og Pizza etter kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 hvorfor prater vi om sykdommer, kosthold og mat på et arsenal forum?det vi egentlig skulle prate om er FOTBALL! 27123[/snapback] På Off topic kan man prate om hva som helst!! 27124[/snapback] Denne tråden ble opprinnelig opprettet i hovedforumet, men jeg flyttet tråden hit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted November 13, 2005 Report Share Posted November 13, 2005 Er noen år siden,men the gunner post hadde en stund en spalte der de hadde intervjuet Arsenal spillere om hva de spiste osv på kampdag! Husker at Ray Parlour spiste spaggethi før hver kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.