Jump to content

Medlemsnummer og medlemskort


#10

Recommended Posts

Jeg lurte bare på noe småtteri:

 

For det første angående medlemskortet:

Er det mulig å bestille/kjøpe et nytt, mitt ble nemlig stjålet sammen med lommeboka mi i Barcelona i sommer, så jeg har få forhåpninger til å få det tilbake...

 

Også lurte jeg på om det er mulig å bli registrert med det første medlemsnummeret man hadde. Av ulike grunner har mitt steget ganske høyt,grunnet tull fra min side...Ikke no big deal altså,men jeg bare lurte!

Link to comment
Share on other sites

vet ike helt om det går ann, men det burde vel det egentlig. hvis man bare heter det samme og opplyser seg om ting og tang så burde vel det gå. for hvis du mistet kortet i Barcelona så er det nok veldig liten sjangs for å få det igjen. noen av de mest profesjonelle tyvene bor jo i Barcelona. en by med veldig stort tyveri-miljø.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurte bare på noe småtteri:

 

For det første angående medlemskortet:

Er det mulig å bestille/kjøpe et nytt, mitt ble nemlig stjålet sammen med lommeboka mi i Barcelona i sommer, så jeg har få forhåpninger til å få det tilbake...

 

Også lurte jeg på om det er mulig å bli registrert med det første medlemsnummeret man hadde. Av ulike grunner har mitt steget ganske høyt,grunnet tull fra min side...Ikke no big deal altså,men jeg bare lurte!

26979[/snapback]

 

Nytt medlemskort kan du få ved å kontakt medlemskontakt Petter Randmæl på kontakt@gunners.no

 

Å få tilbake "gammelt" medllemsnummer derimot lar seg ikke gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...