Jump to content

Redd Hjemme-Pc ordningen


Guest luckylars

Recommended Posts

Guest luckylars

I sin siste dag som finansminister fjernet Per Kristian Foss store deler av hjemme-PC-ordningen for norske arbeidstakere. Bondevik-regjeringen forslag om å redusere skattefradraget til 10 000,- og fjerne bredbånd fra ordningen for nåværende og nye brukere - gjør den verdiløs.

 

10. november behandles forslag om hjemme-PC i Stortinget. Ved å gå inn på Redd Hjemme-PC er du med i et digitalt fakkeltog for å redde ordningen.

 

Jeg jobber med dette og håper dere Arsenal venner hjelper til! ;)

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest Liverpool
I sin siste dag som finansminister fjernet Per Kristian Foss store deler av hjemme-PC-ordningen for norske arbeidstakere. Bondevik-regjeringen forslag om å redusere skattefradraget til 10 000,- og fjerne bredbånd fra ordningen for nåværende og nye brukere - gjør den verdiløs.

 

10. november behandles forslag om hjemme-PC i Stortinget. Ved å gå inn på Redd Hjemme-PC er du med i et digitalt fakkeltog for å redde ordningen.

 

Jeg jobber med dette og håper dere Arsenal venner hjelper til!  ;)

 

--

Lucky Lars

26033[/snapback]

 

 

Will do.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Min første PC ble anskaffet via denne ordningen. Et flott tilbud til en desperat bruker. Ser jo at ordningen har sine fordeler, men uansett så kan man anskaffe seg fullt brukbart datautstyr for under 10000 kroner. Er ikke enig påstanden om at en pc til under 10000 kroner ikke kan utføre noen oppgaver, mangle programmer, bredbånd osv.

 

Det hele er vel heller hva man faktisk skal bruker pc’en til. Snakker vi om generell data-opplæring tror jeg den nye løsningen holder mål.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...