Jump to content

Bærbar PC


Guest brassik

Recommended Posts

Guest brassik

komplett.no

Mamoz

har funnet disse to pc'ne som jeg er interessert i, er det noen her som vet noe om data? I så fall, hvilken burde jeg gå for? Hvis det er noen som mener at jeg kan få bedre pc for rundt samme pris, så er det bare å skrike ut ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg tror jeg ville kjøpt meg en stasjonær pc...

mn hvis u skal bruke`n til skole osv da burde du seff

kjøpe bærbar ;) jeg ville kjøpt den øverste av

de du hadde lagt ut som link....

det er stort tastatur og stor skjerm...

jeg hadde valgt den...

mn det er jo mange andre bærbare pcer

innefor pc verdenen....

 

det er jo som sagt mange å velge å vrake i :lol:

Link to comment
Share on other sites

komplett.no

Mamoz

har funnet disse to pc'ne som jeg er interessert i, er det noen her som vet noe om data? I så fall, hvilken burde jeg gå for? Hvis det er noen som mener at jeg kan få bedre pc for rundt samme pris, så er det bare å skrike ut :)

19491[/snapback]

 

mener de er veldig like, men du må ikke stole på meg. jeg hakke noe peiling på pc'er.

Link to comment
Share on other sites

Guest brassik
komplett.no

Mamoz

har funnet disse to pc'ne som jeg er interessert i, er det noen her som vet noe om data? I så fall, hvilken burde jeg gå for? Hvis det er noen som mener at jeg kan få bedre pc for rundt samme pris, så er det bare å skrike ut :)

19491[/snapback]

 

mener de er veldig like, men du må ikke stole på meg. jeg hakke noe peiling på pc'er.

19529[/snapback]

hehe, jeg har ikke peiling jeg heller. Masa slik på en kamerat av meg som har litt peiling, at han ikke orka meir, vi kom til at disse to var ganske bra

Link to comment
Share on other sites

vis du oppgraderer Inspirion 6000 så får du vel den til litt over 6000 kr.jeg vil anbefale å oppgradere ramen og mhz vis du skal ha noe ut av pcen. Men dell pcene har et litt større kabinett enn f.eks acer.særlig pga at du kan oppgradere så mye selv og at det er widescreen!

Husk å bytte forsikring inne hos dell for å få de billigst mulig.bytt til 1 års henteservice.prisen vil da gå ned til angitte priser på tilbudssidene

Link to comment
Share on other sites

Guest brassik
Var inne på dell for deg nå og satt sammen en pc.En inspiron 6000 med  1024 Mb ram(dette er et spessialtilbud som er ute nå!fri oppgraddering. 80 gb hardisk.1.4ghz og widescreen.15,4" og windows xp home. det ble 7500 kr til sammen.

19574[/snapback]

takk for hjelpen Kristoffo ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest kje_sim

Hei!

 

Jeg skal kjøpe meg bærbar PC og lurte på om noen hadde noen tips om hvor jeg kan kjøpe en bra PC (helst litt billig).

 

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...