Guest brassik Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 komplett.no Mamoz har funnet disse to pc'ne som jeg er interessert i, er det noen her som vet noe om data? I så fall, hvilken burde jeg gå for? Hvis det er noen som mener at jeg kan få bedre pc for rundt samme pris, så er det bare å skrike ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 På disse linkene er det billige og bra bærbare PCer: dell.no og Best-buy.com Det er bare å velge og vrake! Denne PCen her er vel like bra som de andre og like billig! http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=58320 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry14 Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 jeg tror jeg ville kjøpt meg en stasjonær pc... mn hvis u skal bruke`n til skole osv da burde du seff kjøpe bærbar jeg ville kjøpt den øverste av de du hadde lagt ut som link.... det er stort tastatur og stor skjerm... jeg hadde valgt den... mn det er jo mange andre bærbare pcer innefor pc verdenen.... det er jo som sagt mange å velge å vrake i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Det du hadde sett på kan du få til 6000 kr hos dell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brassik Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 ok, takk for hjelp. Kristoffo- Hva heter den maskina fra dell som du kan få for 6000, og som er like bra som disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 komplett.noMamoz har funnet disse to pc'ne som jeg er interessert i, er det noen her som vet noe om data? I så fall, hvilken burde jeg gå for? Hvis det er noen som mener at jeg kan få bedre pc for rundt samme pris, så er det bare å skrike ut 19491[/snapback] mener de er veldig like, men du må ikke stole på meg. jeg hakke noe peiling på pc'er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brassik Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 komplett.noMamoz har funnet disse to pc'ne som jeg er interessert i, er det noen her som vet noe om data? I så fall, hvilken burde jeg gå for? Hvis det er noen som mener at jeg kan få bedre pc for rundt samme pris, så er det bare å skrike ut 19491[/snapback] mener de er veldig like, men du må ikke stole på meg. jeg hakke noe peiling på pc'er. 19529[/snapback] hehe, jeg har ikke peiling jeg heller. Masa slik på en kamerat av meg som har litt peiling, at han ikke orka meir, vi kom til at disse to var ganske bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Fotball eller data ? Hvis du skal kjøpe bærbar pc , bruk forumet på hardware.no , de folkene dær har peiling på data!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brassik Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Dette er off topic, det vil si at vi ikke trenger å snakke fotball her, men uansett, takk for tipset, jeg får prøve det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 vis du oppgraderer Inspirion 6000 så får du vel den til litt over 6000 kr.jeg vil anbefale å oppgradere ramen og mhz vis du skal ha noe ut av pcen. Men dell pcene har et litt større kabinett enn f.eks acer.særlig pga at du kan oppgradere så mye selv og at det er widescreen! Husk å bytte forsikring inne hos dell for å få de billigst mulig.bytt til 1 års henteservice.prisen vil da gå ned til angitte priser på tilbudssidene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Var inne på dell for deg nå og satt sammen en pc.En inspiron 6000 med 1024 Mb ram(dette er et spessialtilbud som er ute nå!fri oppgraddering. 80 gb hardisk.1.4ghz og widescreen.15,4" og windows xp home. det ble 7500 kr til sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brassik Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Var inne på dell for deg nå og satt sammen en pc.En inspiron 6000 med 1024 Mb ram(dette er et spessialtilbud som er ute nå!fri oppgraddering. 80 gb hardisk.1.4ghz og widescreen.15,4" og windows xp home. det ble 7500 kr til sammen. 19574[/snapback] takk for hjelpen Kristoffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kje_sim Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 Hei! Jeg skal kjøpe meg bærbar PC og lurte på om noen hadde noen tips om hvor jeg kan kjøpe en bra PC (helst litt billig). På forhånd takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomaz1989 Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 eg har bærbar pc. vi får det på skulen. det er ein Dell latitude 110L og eg syns den er bra men eg veit ikkje ka den koster Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 kjøp heller en liten men kraftig stasjonær PC med mindre du skal frakte den mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.