Jump to content

Spill


Guest Thomaz1989

Recommended Posts

Guest Thomaz1989

tenkte å bruke denne tråde til å diskutere spill. det er mange i norge som spiller forskjellige typer spill, på pc, PS2, Xbox og diverse.

 

Eg personlig spiller mest på xbox. akuratt no går det i fifa 2006 men eg spiller mange andre spill også. hva spiller dere?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply
tenkte å bruke denne tråde til å diskutere spill. det er mange i norge som spiller forskjellige typer spill, på pc, PS2, Xbox og diverse.

 

Eg personlig spiller mest på xbox. akuratt no går det i fifa 2006 men eg spiller mange andre spill også. hva spiller dere?

24607[/snapback]

 

Spiller også Fifa 2006 på X-box, men tenkte å kjøpe Actuell Soccer 5. Har hørt at det er bedre enn Fifa 06.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

Actuell Soccer 5??

Meiner du Pro Evolution soccer 5?

 

Viss det er det du meiner ville eg ha kjøpt det. eg skal kjøpe det snart og det er mykje betre enn fifa. eg har spelt PES 3 og 4. Dei er mykje betre enn fifa. Korleis går det på fifa??

Får du det til?

eg sliter med å score. Det er ganske vanskelig på semi pro

Link to comment
Share on other sites

Actuell Soccer 5??

Meiner du Pro Evolution soccer 5?

 

Viss det er det du meiner ville eg ha kjøpt det. eg skal kjøpe det snart og det er mykje betre enn fifa. eg har spelt PES 3 og 4. Dei er mykje betre enn fifa. Korleis går det på fifa??

Får du det til?

eg sliter med å score. Det er ganske vanskelig på semi pro

24615[/snapback]

 

hehe, roter litt til her. Mener selvfølgelig Pro Evolution Soccer. Har spilt fifa de siste 10 årene. Noen småfeil på Fifa, men ellers er det veldig bra. Utrolig vanskelig spill.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989

ok. har også spillt fifa mest men eg og min venn PES møttes for 2 år siden og siden det har vi vært stormforelsket. :unsure:

 

Har du funnet ut av ein stor fifa feil??

viss du leder så kan du berre sentre ballen bak til ein forsvarer. da går det lang tid før noen gidder å presse deg og når dei presser er det berre å sentre til ein anna forsvarer. da går han som pressa tilbake til midten før han presser igjen

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Spiller for det meste Xbox

 

Men jeg lånte Football Manager 2005 i går, og synes det er skikkelig tøft :unsure:

 

Så jeg tror nok at jeg kommer til å kjøpe FM2006.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Har tenkt å kjøpe PES5 som ser veldig bra ut! (Se: gamer.no-omtale). Noen som har det, som kan anbefale det?

24680[/snapback]

 

Eg har det ikkje men eg har prøvd det. det virker veldig bra. PES 4 var ihvertfall veldig bra

Link to comment
Share on other sites

spiller for det meste Half-Life 2 og CS source, men av fotballspill så går det mest i FM 2005 og Fifa 2005. skal prøve å fikse meg henholdsvis FM 2006 og Fifa 2006.

24674[/snapback]

 

 

Du burde kjøpe Fifa 2006, litt kjedelig å spille det alene men med 2-4 personer er det utrolig artig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...