Jump to content

Nigel Reo-Coker


Imerslundinho

Recommended Posts

Vi blir idag linket med West Ham's 20 år gamle midtbane-spiller Nigel Reo-Coker.

 

Tatt fra Sunday Mirror: ARSENAL are looking at West Ham star Nigel Reo-Coker as they attempt to boost their midfield options.

 

England Under-21 captain Reo-Coker has caught Arsene Wenger's eye with a string of combative displays for the Hammers.

 

And the Gunners boss has ordered his scouts to keep tabs on the 20-year-old as he seeks someone to provide the drive in midfield missing since Patrick Vieira's departure.

 

Reo-Coker's performances have suggested he has the potential to grow into a player who can be just as influential.

 

But it would take a bid of at least £7million to tempt the Hammers.

 

Jeg synes ihvertfall han er verdt disse 7 millionene! Vi trenger en ny midtbanespiller, og han er er ung og VELDIG god, pluss at han er engelsk!

Link to comment
Share on other sites

Vi blir idag linket med West Ham's 20 år gamle midtbane-spiller Nigel Reo-Coker.

 

Tatt fra Sunday Mirror: ARSENAL are looking at West Ham star Nigel Reo-Coker as they attempt to boost their midfield options.

 

England Under-21 captain Reo-Coker has caught Arsene Wenger's eye with a string of combative displays for the Hammers.

 

And the Gunners boss has ordered his scouts to keep tabs on the 20-year-old as he seeks someone to provide the drive in midfield missing since Patrick Vieira's departure.

 

Reo-Coker's performances have suggested he has the potential to grow into a player who can be just as influential.

 

But it would take a bid of at least £7million to tempt the Hammers.

 

Jeg synes ihvertfall han er verdt disse 7 millionene! Vi trenger en ny midtbanespiller, og han er er ung og VELDIG god, pluss at han er engelsk!

24346[/snapback]

 

Ikke sett han noe særlig mer enn 1 kamp så jeg skal ikke kommentere ferdighetene hans. Har fått med meg at han er meget lovende, men £7 mill er mye penger for en 20 åring som har 10 kamper i PL. Får heller følge utviklinga hans litt først.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ihvertfall han er verdt disse 7 millionene! Vi trenger en ny midtbanespiller, og han er er ung og VELDIG god, pluss at han er engelsk!

24346[/snapback]

 

Har du sett ham spille?

 

Ingen spillere er verdt £7mill, men det er en helt annen diskusjon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ihvertfall han er verdt disse 7 millionene! Vi trenger en ny midtbanespiller, og han er er ung og VELDIG god, pluss at han er engelsk!

24346[/snapback]

 

Har du sett ham spille?

 

Ingen spillere er verdt £7mill, men det er en helt annen diskusjon.

24353[/snapback]

Ja, han spilte faktisk mot oss da vi møtte West Ham og han var god!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tottenham kjøper han nok snart.

24403[/snapback]

...........eller Che***a (måtte bare sensurere litt)

24418[/snapback]

 

Det er bare Spudz-fans som sensurerer ordet "Arse**l" trodde jeg. Ser ikke vitsen.

 

Men det jeg skulle si var at Chelski ikke trenger noen Reo-Coker! De har alt for mange gode spillere til det. Men som Sindre sier, Spudz er nok ute etter ham så snart som mulig. Men håper å få ham til Arsenal! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...