Jump to content

Hattrick


Guest Thomaz1989

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply
Guest Thomaz1989
nei, er det bra? Er det ikke et onlinespill?

23912[/snapback]

 

 

jo. det er det. det har ca 650.000 brukere verden over.

adressen er www.hattrick.org

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
er det gøy å spille?

 

er det noen kule ting man kan gjøre der?

23932[/snapback]

 

 

det er dritt kult.

eg syns det er kjempe kult men det er stor forskjel fra FM.

 

laget mitt er Idun ketsjup FK

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Er på venteliste nå med laget Moss gunners

23956[/snapback]

 

kult. hadde vert litt kult om alle lagene som er arsenal supportere holdet kontakten og tipset hverandre. kanskje startet ein federation

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Finnes alt en internasjonal arsenal federation, men om noen starter en norsk blir jeg med.

 

Sjekk ut Lofotvaffe for å se (forhåpentlig) begynnende suksess...

24023[/snapback]

 

eg fant ikkje laget ditt. veit at det er ein internasjonal arsenal federation men det hadde vert digg med ein norsk ein

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Jeg har spilt Hattrick, men gjør det ikke nå mer... Grunnen var vel at jeg ikke fant den rette taktikken og tapte hver eneste kamp med 5 mål

24249[/snapback]

 

hvilken takikk spilllte du da??

hva trente du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spilt Hattrick, men gjør det ikke nå mer... Grunnen var vel at jeg ikke fant den rette taktikken og tapte hver eneste kamp med 5 mål

24249[/snapback]

 

hvilken takikk spilllte du da??

hva trente du?

24434[/snapback]

Prøvde alle verdens taktikker, ingen funka no' særlig. Trente også forskjellig fra hver dag!

Link to comment
Share on other sites

Det gjelder å holde seg til færrest mulig taktikker for at spillerne ikke skal bli forvirret og spille dårlig. Dessuten bør en holde seg til samme type trening over lang tid.

 

Spillerne må spille én kamp i uka for å bli trent, og bruker henholdsvis 7 (17år), 8 (18), 8(19), 8 (20), 9 uker (21) osv for å komme seg til neste evnenivå. Dette vil dermed føre til at du må trene spillere over flere sesonger for at de skal bli gode.

 

Det er ytterst få som opplever rask suksess med HT, de aller fleste må jobbe seg gjennom mye motgang før resultatene kommer. En tålmodighetsprøve.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Det gjelder å holde seg til færrest mulig taktikker for at spillerne ikke skal bli forvirret og spille dårlig. Dessuten bør en holde seg til samme type trening over lang tid.

 

Spillerne må spille én kamp i uka for å bli trent, og bruker henholdsvis 7 (17år), 8 (18), 8(19), 8 (20), 9 uker (21) osv for å komme seg til neste evnenivå. Dette vil dermed føre til at du må trene spillere over flere sesonger for at de skal bli gode.

 

Det er ytterst få som opplever rask suksess med HT, de aller fleste må jobbe seg gjennom mye motgang før resultatene kommer. En tålmodighetsprøve.

24902[/snapback]

 

har du lag?

hva heter laget ditt?

Link to comment
Share on other sites

Sundayleague er et bra spill på internett! Er nesten som hattrick, men mye morsommere!

 

Alle som er interessert i å spille det kan melde seg inn på Arsenal.sundayleague.com, for der kan man vinne Arsenal-trøyer og sånt!

 

PS: Laget mitt heter "Army of Arsene". Brukernavnet mitt er Imerslundinho! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Sundayleague er et bra spill på internett! Er nesten som hattrick, men mye morsommere!

 

Alle som er interessert i å spille det kan melde seg inn på Arsenal.sundayleague.com, for der kan man vinne Arsenal-trøyer og sånt!

 

PS: Laget mitt heter "Army of Arsene". Brukernavnet mitt er Imerslundinho! ;)

25407[/snapback]

 

har sett det spillet. det virker heilt på trynet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...