Haraldac Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Har oppkjøring snart.. Noen tips ang oppkjøringen? hva er viktig å fokusere på?............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 bruk blinklys og speil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Råkjør som mye du klarer, se psykopatisk inn i øynene på sensor hele oppkjøringa(hele ja), spis gjerne samtidig, vis fingern te flest mulig og lukeparker gjerne med å flytte litt på bilen bak og forran! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Råkjør som mye du klarer, se psykopatisk inn i øynene på sensor hele oppkjøringa(hele ja), spis gjerne samtidig, vis fingern te flest mulig og lukeparker gjerne med å flytte litt på bilen bak og forran! 23688[/snapback] ja, der har du det. og ikke glem å kjøre litt uten hendene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted October 18, 2005 Author Report Share Posted October 18, 2005 Råkjør som mye du klarer, se psykopatisk inn i øynene på sensor hele oppkjøringa(hele ja), spis gjerne samtidig, vis fingern te flest mulig og lukeparker gjerne med å flytte litt på bilen bak og forran! 23688[/snapback] Hahaha..hadde jo vært j..... morsomt å gjøre hvis jeg var millionær liksom..men gidder ikke stryke på grunn av det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Nei men altså gjør det du har lært så går det nok bra skal du se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted October 18, 2005 Report Share Posted October 18, 2005 Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 bruk blinklys og speil... 23667[/snapback] Og blind sonene og ikke minst 3 sek avstand til kjøretøyet foran deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted October 19, 2005 Author Report Share Posted October 19, 2005 Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper. 23761[/snapback] Takk for tipset..håper sensor er Arsenal supporter da:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
prompt Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 Eg er enig med det å finne noko å prate som ein har til felles. Eg var uheldig og møtte ein sensor som hata to instrument på denne jord, trekkspel og trommer der eg spelar det sistnevnte. Etter dette kom fram så vart det lite prat og eg treng vel ikkje fortelje kordan denne historie endte.... Ja, hugs speil, blinklys, fotgjengarfelt og alt det der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper. 23761[/snapback] Takk for tipset..håper sensor er Arsenal supporter da:) 23849[/snapback] Bare hyggelig. Hvis han er Manure supporter så hold inni deg!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted October 20, 2005 Author Report Share Posted October 20, 2005 Gjerne gosnakk litt med sensor. Ikke smisk, men kom inn på et tema dere har til felles. Feks fotball. La han/ho få litt spillerom til å ytre meningene, drit i om de er på trynet bare gi inntrykk av at du mener sensor har et vetig poeng. Du må jo uansett konse for å kjøre, men hvis sensor er litt snakkesalig så bør denne funke. Jeg tenkte egentlig ikke på det før jeg var ferdig at det hadde skjedd. Ga tipset til en vennine, funka for ho og.....Liker de deg så er det lettere å la deg stå hvis du vipper. 23761[/snapback] Takk for tipset..håper sensor er Arsenal supporter da:) 23849[/snapback] Bare hyggelig. Hvis han er Manure supporter så hold inni deg!!!! 23890[/snapback] Da skal jeg skjelle han noe så hinsides ut. Han kan jo ikke egentlig stryke meg for det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter_The_Yid Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 Jeg hadde oppkjøring på mandag, og bestod med 0 feil. Slapp av, husk blindsone, brems ned der det er dårlig sikt og og vær flink med plassering i veien, så bør det gå greit. Selv prata jeg stort sett om fotball gjennom hele oppkjøringa. Sensor hadde heldigvis også sansen for Spurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 Jeg hadde oppkjøring på mandag, og bestod med 0 feil. Slapp av, husk blindsone, brems ned der det er dårlig sikt og og vær flink medplassering i veien, så bør det gå greit. Selv prata jeg stort sett om fotball gjennom hele oppkjøringa. Sensor hadde heldigvis også sansen for Spurs. 23925[/snapback] Ikke rart du bestod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 Hehe, tenkte på det samme:-) Tema: Slapp av, og kjør sikkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted October 20, 2005 Report Share Posted October 20, 2005 Jeg hadde oppkjøring på mandag, og bestod med 0 feil. Slapp av, husk blindsone, brems ned der det er dårlig sikt og og vær flink med plassering i veien, så bør det gå greit. Selv prata jeg stort sett om fotball gjennom hele oppkjøringa. Sensor hadde heldigvis også sansen for Spurs. 23925[/snapback] Korrupt sensor....Hold deg unna meg i trafikken!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.